וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטאפה חילצה תיקו בסראגוסה

25.11.2007 / 19:47

אנדרס ד'אלסנדרו קטע רצף ניצחונות של יריבת הפועל ת"א בגביע אופ"א. ויאריאל סיימה ב-1:1 מול אלמריה. אתלטיקו ולבאנטה ניצחו 3:4

הליגה הספרדית רחוקה מלהיות צפויה. אחרי המעידה של ריאל מדריד אמש (שבת) כשסיימה ב-1:1 מול אלמריה, מה שאיפשר לברצלונה לצמק את הפער מהאלופה לשלוש נקודות בזכות ניצחון 0:3 על הואלבה, גם ויאריאל מצמרת הטבלה איבדה היום נקודות כשסיימה בתיקו 1:1 מול אלמריה. יריבת הפועל תל אביב ביום חמישי, חטאפה, סיימה בתיקו 1:1 גם כן מול סראגוסה. ויאריאל נמצאת במקום השני, ורחוקה עדיין נקודה מהאלופה, ובתוך כך מקדימה רק בנקודה את ברצלונה שדולקת אחרי שתיהן.

ובכל זאת, הדרמה הגדולה של המחזור התחוללה במשחק שבין אתלטיקו מדריד לויאדוליד שנגמר בניצחון 3:4 לאתלטיקו, אחרי שארבעה שערים נכבשו תוך שמונה דקות בלבד. גם לבאנטה ניצחה באותה התוצאה ובדרמה דומה את ריאל בטיס. ראסינג סנטאנדר ניצחה 0:1 במפתיע את ולנסיה, אספניול סיבכה את אוסאסונה וניצחה אותה בחוץ 0:2, בעוד דפורטיבו לה קורוניה של דודו אוואט חילצה תיקו 2:2 מול אתלטיק בילבאו.

ויאריאל – אלמריה 1:1

זה דווקא התחיל טוב מבחינת החניכים של מנואל פלגריני, כאשר כבר אחרי 13 דקות ניהאט כבש את שער היתרון לויאריאל. אלא שאלמריה מתחתית הטבלה הצליחה להשוות בדקה ה-52 עם שער של אלבארו נגראדו. בעקבות התיקו ויאריאל מאבדת הזדמנות לעלות למקום הראשון, אך בכל זאת היא נשארת במקום השני כשהיא רחוקה נקודה פחות מריאל ומקדימה בנקודה את בארסה.

אתלטיקו מדריד – ויאדוליד 3:4

אתלטיקו עצרה רצף של שלושה משחקים בהם לא ניצחה, והערב במשחק רב תהפוכות היא השיגה את שלוש הנקודות המיוחלות מול ויאדוליד מהחלק התחתון של הטבלה. מאניש פתח את מסכת השערים כשעלה על הלוח לאחר שלוש דקות בלבד עם שער יתרון למארחים, אך ויקטור זפאטה הצליח להשוות בדקה ה-40.

ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה הצופים שהגיעו למדריד ראו ארבעה שערים, כאשר סיסי (48) ביצע מהפך, מקסי רודריגז הישווה (50), חוסבה יורנטה (54) שוב כבש לויאדוליד, אך רודריגז לא ויתר והישווה פעם נוספת בדקה ה-56. בהמשך ויאדוליד לא הצליחה לנצל יתרון מספרי שהיה לה כשחואן ואלרה המקומי הורחק והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים ל-20 הדקות האחרונות, ומי שכן הצליח לסגור את הסיפור הוא פדרו לופז שכבש את שער הניצחון בפנדל דקה לסיום.

ראסינג סנטאנדר - ולנסיה 0:1

הפתעת המחזור שייכת לסנטאנדר שרשמה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד ועקצה את ולנסיה שמדורגת במקום השישי עם 24 נקודות, נקודה אחת יותר מהמארחת. חורחה לופז שהגיע מולנסיה כבש את השער היחיד מול האקסית עשרים דקות לסיום.

אתלטיק בילבאו – דפורטיבו לה קורוניה 2:2

החבר'ה של דודו אוואט ממשיכים להפגין יכולת חלשה כשהערב הם כמעט וספגו את ההפסד השביעי העונה ב-13 משחקים, אך למרבה מזלם סבסטיאן טבורדה הישווה דקה לסיום את התוצאה. לרוע מזלה של דפורטיבו, היא ספגה שער עצמי בדקה ה-22 כשאנטוניו בראגאן הבקיע לשערו הוא. דויד לופז כבש את השער השני למארחים בדקה ה-53, ואילו שער מצמק מהצד השני של איוון ריקי חצי שעה לסיום נתן את האוויר עד לשער השוויון המאוחר.

לבאנטה – ריאל בטיס 3:4

שתי נועלות הטבלה נפגשו לקרב תחתית חשוב עבורן, ובסיומו לבאנטה האחרונה השיגה ניצחון שני שנותן לה אוויר להמשך מאבקי התחתית. לבאנטה ספגה שני שערים בשלב מוקדם של המשחק, כשארתורו ארזו (8) ולואיס אדו (24, פנדל) כבשו את ה-0:2, ובכל זאת היא לא נשברה והצליחה להפוך את התוצאה עם שערים של דמיאנו טומאסי (38) וריגה בסטאפה (40, 49). שתי דקות לאחר השער של לבאנטה, מריאנו פאבונה הארגנטינאי שוה דאג לאזן ל-3:3, אך תשע דקות לסיום פואגו כבש את שער הניצחון למארחת. בהמשך המשחק חואן מורנו מבטיס הורחק.

אוסאסונה – אספניול 2:1

אוסאסונה ממשיכה ברצף המפלות שלה והערב היא ספגה את ההפסד השלישי ברציפות ומצבה לא נראה טוב. אספניול לעומת זאת מגיעה מוכנה לקראת ההתמודדות מול ברצלונה בשבוע הבא, כאשר אנחל קרברה (29) ורוחה לופז ואלדו (32) כבשו את שערי היתרון לאורחים במחצית הראשונה. אוסאסונה הצליחה רק לצמק כשחאבייר פורטילו דאג לכך רבע שעה לסיום.

סראגוסה - חטאפה 1:1

רגע לפני המפגש הקרוב ביום חמישי מול הפועל תל אביב נטולת הלוזון, השיגה תוצאת תיקו 1:1 מול סראגוסה באצטדיון הלה רומארדה. פרנסיסקו סוזה העלה את יריבת הפועל תל אביב ליתרון בדקה ה-64, אך אנדרה ד'אלסנדרו קטע את חלום ארבעת הניצחונות הרצופים של מיכאל לאודרופ, שמתכונן למפגש המוחות מול יוסי אבוקסיס באופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully