וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר בניוטרל, רומולו עם הקלאץ'

25.11.2007 / 21:36

הבטיחו "משחק עונה", אבל התוצר היה משעמם ועלוב, שבסופו הבקיע החלוץ הברזילאי שער נוסף ובית"ר ניצחה 0:1 בדרך לאליפות נוספת

המשחק הערב (ראשון) בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה, שהסתיים בניצחון 0:1 לאלופה, הוכיח בוודאות כי הסיפור העונה בליגת העל הוא לא המאבק על האליפות, אפילו לא זה על המקומות במפעלים האירופיים, אלא מאבקי התחתית של התל אביביות, אשדוד, הרצליה והשאר. מהמשחק הערב עלה ניחוח רע של בינוניות, דבר שהיה מתקבל במשחק של קבוצות הנלחמות על חייהן, לא אצל האלופה הקבועה וסגניתה.

שני אירועים מסעירים היו במשחק, שריקת המחצית ושריקת הסיום, ששמו סוף לחבורת השחקנים המשוטטים על הדשא המאפיר בקופסא של נתניה. המחצית השנייה הציגה יכולת משופרת של שתי הקבוצות, כשבית"ר כבשה את השער הקבוע בדקה ה-63. כרגיל, רומולו, הוא זה שהבקיע ונתן לבית"ר עוד שלוש נקודות בדרך הבטוחה אל האליפות השנייה ברציפות. נתניה ממשיכה לא לנצח, ואולי ההצלחה המסחררת מתחילת העונה תתגלה כבלון שהתפוצץ.

מהלך משחק

דקה 2- תמיר כהן חטף כדור באמצע המגרש ופרץ באגף השמאלי. כמעט לבד, ניסה כהן להעביר כדור למרכז הרחבה, אך לא היה שם שחקן שיסיים את המשימה.

דקה 5- רומולו, באנוכיות גדולה, העדיף לא למסור כדור מסף הרחבה למיכאל זנדברג ובעט כדור חלש, שלא הצליח לסכן את שערו של לירן שטראובר.

דקה 19- הזדמנות כפולה לעידן טל, שמשך את לואיס מרין, עקף אותו ובעט בפעם הראשונה לידיים של לירן שטראובר, ובבעיטה השנייה גבוה מעל השער.

דקה 35- דדי בן דיין עקף את עידן טל, מסר לתמיר כהן שהחזיר לו יפה במהירות, מה שהשאיר את המגן לבד מול קאלה, ובהחמצה נוראית מצא בן דיין רק את ידיו של השוער.

דקה 63- מיכאל זנדברג הרים כדור רוחב לרומולו, והחלוץ הברזילאי שלח רגל כדי לכבוש את ה-0:1 של בית"ר.

דקה 70- ההתקפה היפה הראשונה במשחק הביאה את הכדור ליואב זיו באגף השמאלי, סמוך לרחבת נתניה. המגן הגביה את הכדור לרומולו שהתמקם יפה, נגח, אבל לא הצליח להכניע את שטראובר.

דקה 76- הכדור הוגבה לרחבה ונגע בידו של עידן טל, אך אסף קינן מיאן לשרוק וסימן לכדור חוץ עבור בית"ר ירושלים.

דקה 78- אלמוג כהן עצר, בעזרת הראש, כדור חזק של מיכאל זנדברג, אבל הקשר הצעיר של נתניה איבד למספר שניות את ההכרה והוצא מחוץ לתחומי המגרש לטיפול. לבסוף, הוחלף כהן וירד בכוחות עצמו לספסל מכבי נתניה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, קלמי סבן, אבי סטרול, לואיס מרין, אלמוג כהן (שניר גואטה 80), תמיר כהן, סטניסלב אנגלוביץ' (זנו בונדאה 72), דלה ימפולסקי, יחיאל צגאי (סבסטיאן רוזנטל 72), אוקצ'ה

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלבארז, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל, גל אלברמן, מיכאל זנדברג (טוטו תמוז 90), ברק יצחקי (עמית בן שושן 90), רומולו (אבירם ברוכיאן 87)

הטוב, הרע והמכוער

הטוב

קשה, אבל יכולתה המפליאה של בית"ר ירושלים לנצח גם במשחקים כמו זה, חייבת לקבל איזושהי הכרת כבוד. שום, זנדברג, רומולו ובנאדו עשו בסך הכל את העבודה, כבשו, ניצחו ואספו שלוש נקודות בעוד דילוג קליל מעל אחת מיריבותיה.

הרע

גם פחדנות נחשבת לחטא. ראובן עטר הגיע למגרש הביתי שלו, תפס בית"ר חלשה, והציג משחק פחדני. מספיק היה להסתכל על חלוץ נתניה, אוקוצ'ה, מחפש לאורך שלבים ארוכים של המשחק את הפרטנר שיסייע. כמו שהפסיד לליירה ועף מגביע אופ"א בשל הפחד להעיז, כך גם פספס עטר הזדמנות לעקוץ את האלופה.

המכוער

אהלן טברטקו, שלום קאלה, מה הסיפור שלך? מה עשית בשביל מדינה שאתה משתולל אחרי כל הצלונת מסכנה? עד עכשיו נכשלת בכל נקודה קריטית של קבוצתך. אל יתהלל חוגר כמפתח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully