וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם וטוטנהאם חילקו את הנקודות

25.11.2007 / 17:38

הדרבי הלונדוני הסתיים ב-1:1 והתרנגולים עדיין קרובים לקו האדום. קרלטון קול כבש לווסטהאם, מייקל דוסון הישווה. פולהאם-בלקבורן 2:2

רגע לפני שהמחזור ה-14 בפרמיירליג נסגר, נפגשו הערב (ראשון) ווסטהאם וטוטנהאם לדרבי לונדוני, אותו סיימו בתיקו 1:1. הקבוצה של חואנדה ראמוס רצתה להמשיך להיחלץ מאימת התחתית, אבל הגדילה את הפער מהקו האדום לשתי נקודות בלבד. ווסטהאם מצידה, נמצאת במקום העשירי ובינתיים נהנית מהחיים הפשוטים במרכז הטבלה.

טוטנהאם שיחקה היטב בפתיחה, אבל הרחקת כדור לא טובה של בלמה הצעיר יונאס קאבול, בדקה ה-20, עלתה לה בשער חובה מרגלי קרלטון קול. התרנגולים המשיכו לחפש את השער ובדקה ה-67 מצאו שוויון אחרי שמייקל דוסון הגיע ראשון לכדור חופשי ונגח פנימה. שתי דקות לסיום המשחק החלה הדרמה. נגיחה של ג'ורג' מקארטני הורחקה מהקו על ידי ארון לנון ודקה לאחר מכן הצביע מייק ריילי על הנקודה הלבנה אחרי ספק הכשלה של לוקאס ניל על ג'רמיין דפו. האחרון יכול היה להכריע את המשחק, אבל רוברט גרין הדף מצוין והקבוצות חילקו את הנקודות.

במשחק נוסף הערב: פולהאם- בלקבורן 2:2

פולהאם הבינונית אירחה את בלקבורן, אחת הקבוצות המפתיעות בליגה עד כה. שחקניו של לורי סאנצ'ז, שמוקמו טרם המשחק במקום השביעי, ניסו להמשיך במומנטום של תחילת העונה ולהימנע מרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.
המשחק היה בינוני לאורך כל המחצית הראשונה ואילו בתחילת המחצית הראשונה הייתה זו דווקא הקבוצה הלונדונית שעלתה ליתרון, בזכות בעיטת פנדל מוצלחת של דני מרפי. ברט אמרטון, האוסטרלי של בלקבורן, השווה שש דקות מאוחר יותר, אך בדקה ה-63 העלה שוב דיומנסי קמארה את שוכני הקרייבן קוטג' ליתרון 1:2, עד שסטיבן וורנוק, אקס ליברפול והיום בבלקבורן, קבע את התוצאה הסופית בדקה ה-80. 2:2 שלא משרת את מטרותיו של מארק יוז, אולי כן את אלה של לורי סאנצ'ז, מאמן פולהאם.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully