וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה נתת לשני המניאקים האלה להיכנס?"

יצחק סולומון

25.11.2007 / 16:21

יום אחרי המשחק מול מכבי פ"ת אנשי סכנין ממאנים להירגע וטוענים שהציטוט שבכותרת שייך לעמוס לוזון, והתייחס לאחמד טיבי ומאזן גנאים

אם לא היה די בתקריות בין אנשי מכבי פתח תקוה לבני סכנין על רקע שיפוטו של שי שטרית, הרי שבסיום המשחק אירעה תקרית נוספת, לאחר שלטענת אנשי סכנין, פנה האיש החזק בפתח תקוה, עמוס לוזון, לשוטר ששמר על שער הכניסה ונזף בו על כך שאיפשר את כניסתם לתחומי המגרש של יושב ראש סכנין, מאזן גנאים וח"כ אחמד טיבי.

יושב ראש עמותת אוהדי סכנין בירושלים, יוסף עזזמה, שישב עימם ביציע הכבוד טען היום: "לוזון צעק על השוטר 'למה נתת לשני המניאקים האלה להיכנס'. הפתיע אותי שאחיו של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל מדבר בצורה כזו על יושב ראש קבוצת כדורגל בליגת העל ועל חבר כנסת. זה לא שני אנשים שהוא לא מכיר. במו אוזני שמעתי אותו אומר את הדברים. אמרתי לו שהוא צריך להתבייש, אבל הוא לא התייחס".

ח"כ אחמד טיבי הוסיף: "שמעתי את הדברים. מדובר בסגנון נחות וגסות רוח. אני לא מוכן לרדת לרמה הזו. בסיום המשחק גם אני וגם מאזן נכנסנו כדי להרגיע את הרוחות וראו את זה בטלוויזיה. צר לי שאנשים בעמדה כזו נוקטים בסגנון בוטה וגס. גם אנשי מכבי פתח תקוה אמרו ששמעו את הדברים, ואמרו לי שהצטערו לשמוע אותם".

במשחק עצמו שערו של מאיר כהן נפרץ לאחר 470 דקות בהן שמר על רשת נקייה. כהן אמר היום: "אני לא מסתכל על כמה משחקים לא ספגתי שער. הכי מתסכל אותי זה שהקבוצה שלי הפסידה. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה, כי דרך קשה וארוכה עוד לפנינו".

לאנשי סכנין היו טענות קשות נגד השופט שי שטרית, שלטענתם קיפח אותם לאורך כל המשחק. השופט שטרית יציין בדוח השיפוט שישלח להתאחדות כי ח"כ אחמד טיבי תקף אותו מילולית בסיום המשחק על כך שאישר את השער של עומר גולן למרות שהיה בנבדל.

טיבי התייחס לשיפוט: "אכן אמרתי לשופט שהשיפוט שלו לא היה מקצועי ותת רמה. סכנין קופחה בארבעה מקרים והוא יכול לרשום מה שהוא רוצה בדוח. אנחנו מוכנים להפסיד על המגרש, אבל לא בגלל שופט. ששופט כזה לא צריך לעלות על כר הדשא. הוכח מעבר לכל ספק שמה שאמרתי על השופט היה מוצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully