וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובוקה הסתבך עם הטיסה ונשאר מחוץ לסגל

25.11.2007 / 15:55

קשר מכבי פ"ת חזר לארץ שבוע לאחר המשחק מול גאנה, למרות שחברו לנבחרת, באיו אדפמי מבני לוד שהצטיין, חזר ביום שני. אובוקה: "לא הייתה טיסה. זאת לא בעיה שלי"

מכבי פתח תקוה לא שיתפה אתמול (שבת) את הקשר פליקס אובוקה במשחק הניצחון על בני סכנין (0:2) לאחר שהאחרון טען כי הוא סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ולא יכול לשחק. אובוקה, שנבחרתו שיחקה ביום שישי שעבר נגד נבחרת גאנה (0:0) במסגרת המשחקים המוקדמים לאולימפיאדת בייג'ין, הגיע לישראל רק ביום שישי.

בפתח תקוה תהו כיצד יתכן שהקשר הגיע לישראל שבוע לאחר המשחק. אובוקה שדיווח לצוות המקצועי כי הוא נפצע יום לפני המשחק, סיפר כי הוא לא הצליח לאתר טיסה לישראל ולכן לא הגיע בתחילת השבוע לארץ. יחד עם זאת, קשר הנבחרת וחברו, באיו אדפמי (משחק בבני לוד) שיחק 90 דקות ונחת בארץ כבר ביום שני.

אובוקה מסר בתגובה: "אדפמי נחת בזמן כי הוא מצא מקום בטיסה, אני לא מצאתי טיסה ולכן הגעתי רק ביום שישי. זאת לא בעיה שלי אלא בעיה של מכבי, היו צריכים לסדר לי מקום בטיסה מראש". על השאלה האם הוא עדיין סובל מפציעה ענה: "נפצעתי יום לפני המשחק ואני עדיין פצוע. אני סובל מפציעה מאז המשחק הלפני אחרון, מול מכבי הרצליה".

בקבוצה החליטו כי כבר היום יצטרף השחקן לאימונים אישיים עם המאמן עופר פביאן. האחרון צפוי לשוחח עם השחקן ולשמוע את טיעוניו באשר לאיחור. בהנהלה ינתחו את המסקנות טרם ההחלטה האם לנזוף בשחקן. היו"ר משה זוארץ, אמר הבוקר: "למיטב ידיעתי אובוקה סובל מפציעה. נערוך לו בדיקה ובעוד יומיים נדע מה חומרתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully