וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב ויתר סופית על מספר 10

24.11.2007 / 23:21

מקורבים לשחקן ייעצו לו להחליף מספר כסגולה למזל טוב ומול הפועל ת"א הוא כבר לבש 26. לוי: "עשינו את הדברים בצורה פשוטה"

הקשר ליאור רפאלוב הודיע לראשי מכבי חיפה כי הוא מוותר סופית על החולצה מספר 10, וחוזר לשחק עם המספר הישן שלו, 26. רפאלוב, שהחליט לנסות ולשנות את המספר כבר במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה לפני מספר שבועות, לקח את ההחלטה באמצעות קרוב משפחה, שייעץ לו להחליף את המספר בטענה שהמספר 10 הביא כנראה לחוסר מזל. מספר 10 הוא בעל חשיבות עצומה במכבי חיפה, כיוון שמרבית השחקנים הגדולים של המועדון, כדוגמת ראובן עטר, שיחקו עם המספר הזה.

רוני לוי היה מרוצה היום אחרי הניצחון: "עשינו את הדברים פשוטים במשחק שלנו. לפני שנה הובלנו 0:3 במחצית מול הפועל תל אביב והיא חזרה ל-3:2. לפעמים צריך לדעת לעקוץ את היריבה במתפרצות כדי להגדיל את התוצאה וזה מה שניסינו היום לעשות".

לוי גם התייחס לאפשרות שקבוצתו תבצע שינויים בסגל בחלון ההעברות של ינואר: "יש אפשרות סבירה שפאנטני יגיע, אבל עד ינואר יש זמן וכרגע הכל זה ספקולציות. לגבי פאוליניו: מי ששיחק בתפקיד הזה היה טוב ולא ראיתי לנכון לעשות שינוי במשחק".

יניב קטן, ששיחק היטב ובישל את השער השני אמר: "לא צריך להיות חזירים. הפועל הגיעה לכאן במטרה להילחם ולא להפסיד נקודות ולא קל להבקיע מול קבוצה כזאת שלושה או ארבעה שערים.

"בתחילת העונה עשינו שינויים שלא השפיעו עלינו. לוקח זמן לקבוצת כדורגל. איבדנו כמה שחקנים חדשים והגיעו אחרים. הדרך בשבילנו היא ארוכה אבל אני שמח שהקבוצה נראית כפי שהיא נראית ואני מקווה שנמשיך ככה. בכדורגל יש תקופות. יש עליות ויש ירידות. אני משתדל לעשות את המקסימום. בתחילת העונה הייתי אמנם על הספסל, אבל זה עבר".

לפני המשחק מול הפועל תל אביב קיבל המגן אלון חרזי את סרט הקפטן מהמאמן רוני לוי. כזכור, לוי החליט בעבר כי ניר דוידוביץ', שענד את סרט הקפטן במקום יניב קטן, יתווסף לרשימת הקפטנים הכללית, אבל הצהיר כי במידה וחרזי יהיה על המגרש, לא תהיה התלבטות האם דוידוביץ' או קטן ילבשו את סרט הקפטן, וחרזי ימלא את התפקיד בכל מקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully