וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חזרה לדרוס

24.11.2007 / 23:00

הקטלונים חזרו מהפגרה בכוחות מחודשים עם 0:3 על רקראטיבו וצימקו את הפער מריאל מדריד, שסיימה ב-1:1 מול מורסיה, לשתי נקודות

המחזור ה-13 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם משחקיהן של שלוש הגדולות של הליגה, כשמחר יושלם יתר המחזור. ברצלונה, שהפסידה במחזור האחרון לפני פגרת הנבחרת בחטאפה, התאוששה עם 0:3 ביתי מול רקראטיבו, כשכל שלושת השערים מגיעים בחצי השעה האחרונה. בארסה ניצלה את התיקו 1:1 של ריאל מדריד במורסיה וצימקה ממנה את הפער לשתי נקודות בלבד. סביליה, שהפסידה לויאריאל במחזור הקודם, המשיכה להפסיד, הפעם 2:1 למיורקה.

ברצלונה צימקה את הפער בפיסגה

ברצלונה - רקראטיבו 0:3

בארסה הזיעה במשך שעה מול רקראטיבו הקטנה לפני ששער נגיחה של גבי מיליטו בדקה ה-64 פרץ את הסכר. שתי דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של בוז'אן קרקיץ', הילד בן ה-17, שקיבל כדור מצוין מתיירי הנרי ובעט מצוין מתוך הרחבה לרשת. בדקה ה-81 חתם לאו מסי את התוצאה אחרי שהוכשל ברחבה, והתכבד לבעוט את הפנדל בעצמו.


מורסיה - ריאל מדריד 1:1

ריאל הגיעה למשחק קל על הנייר, אבל נתקלה ביריבה עקשנית ובעיקר נלהבת, שלא הייתה פחות טובה והשיגה נקודה מוצדקת. רוביניו דווקא העלה את האלופה ליתרון בדקה התשיעית וריאל נראתה בדרך לניצחון בטוח, אלא שמורסיה לא נשברה ודה לוקאס הישווה 4 דקות בתוך המחצית השנייה. גוטי הורחק בדקה ה-82, ריאל נשארה ב-10 שחקנים והיא לא הצליחה להשיג שער ניצחון.


סביליה - מאיורקה 2:1

שבועיים אחרי ההפסד הדרמטי בסנטיאגו ברנבאו, 4:3 לריאל מדריד, הצליחה הפעם מאיורקה לרשום את הסנסציה לה ייחלה, עם ניצחון מרשים ביותר בראמון סנצ'ז פיחואן, והנחילה לקבוצה של מנולו חימנז הפסד שני ברציפות. אריאל איבגזה כבש את הראשון לאורחים בדקה ה-16, לפני שפרננדו וארלה הכפיל את התוצאה בדקה ה-37. פרדי קאנוטה צימק בדקה ה-49, אבל למרות הרחקתו של וארלה בדקה ה-76 לא השכילו האנדלוסים להשוות, והמשיכו להתרחק מהצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully