וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נאנסי וליון יצרו ראש חץ

24.11.2007 / 22:43

האלופה גברה 0:2 על ראן, השנייה גברה בתוצאה זהה על ליל והתבוסה של בורדו מול קון השאירה את שתיהן בודדות בפיסגה

הליגה הצרפתית חזרה הערב (שבת) היישר למחזור ה-15 כשליון ונאנסי ממשיכות לנצח ויוצרות ראש חץ בן שתי קבוצות בפיסגת הליגה. בתחתית מארסיי ממשיכה להתאושש ואילו מץ עדיין נראית כמו יורדת בטוחה.


ראן - ליון 2:0

ראן מפתיעה העונה והיא רצה בצמרת, אבל האלופה הייתה גדולה עליה ואת הצמד שלה כבשה כבר אחרי 23 דקות. ז'וניניו העלה את האורחים ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה החמישית, חאתם בן ארפה הכפיל בדקה ה-23 וליון אספה את הנקודות כדי להמשיך ולהוליך את הטבלה.

נאנסי - ליל 0:2

נאנסי היא אחת מההפתעות המרעננות של הליגה הצרפתית בשנים האחרונות והיום היא שוב ניצחה, אלא שזה לא הלך לה קל והיא חיכתה עד הדקה ה-67 כדי לעלות ליתרון משערו של סבסטיאן פוגרנייה. 9 דקות מאוחר יותר כבש ג'ונתן פריסון וחתם את התוצאה.

מארסיי - מץ 1:3

במחזור הקודם ניצחה מארסיי את ליון בחוץ ושברה בצורת של 10 שנים במהלכן ניצחו את ליון רק פעם בליגה. היום הקבוצה המשיכה במסלול ההתאוששות עם ניצחון על האחרונה בטבלה. בודווין זנדן (28) וממאדו נינאג (35) הורידו את קבוצתם למחצית עם יתרון מבטיח. נינאג כבש את השני בדקה ה-69 כדי להעלות את המקומיים ל-0:3 לפני שגויה צימק 4 דקות לסיום.

קון - בורדו 0:5

הקבוצה של לוראן בלאן רצתה להידבק לליון ולנאנסי, אבל לא הצליחה להוציא נקודות במשחק החוץ מול הקבוצה מהתחתית ונדרסה תחתיה. יואן גופרן העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-12 וז'רמי סורבון הכפיל בדקה ה-28 לפני שמתיו צ'אלמה האורח הורחק. במחצית השנייה גם מארק פלאנוס הורחק ובורדו נשארה בתשעה שחקנים. אליוט גרנדין (74), חואן אלוצ'נס (83) ורמי גומיס (87) השלימו את החמישייה.


סט. אטיין - סושו 0:1
לסט. אטיין: אילן 81.

לאנס - לוריין 1:1
ללאנס: לואיג'י פיירוני 20. ללוריין: מהרמה והירואה 14.

שטרסבורג - ואלנסיין 0:0

טולוז - מונאקו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully