וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמוס לוזון אמר לשופט 'אני אשחט אותך'"

25.11.2007 / 9:00

גנאים טוען שסכנין קופחה ע"י השופט, בהפסד 2:0 בפתח תקוה. השופט שטרית: "לוזון לא דיבר איתי, אלה המצאות". סאביץ' בדרך החוצה

לאחר סיום המשחק בין מכבי פתח תקוה לבני סכנין, במהלכו ניצחה פתח תקוה 0:2, התפתחה מהומה על המגרש, שהחלה בעקבות חילופי מהלומות בין מספר שחקנים, ובעקבות יריקתו של סולי צמח לכיוונו של עבד ראבח. לבני סכנין היו טענות רבות לגבי שיפוטו של שי שטרית במשחק, ואנשי ההנהלה והשחקנים לא הסתירו את תסכולם והתנפלו על השופט. "זו בושה גדולה", אמר מאזן גנאים בסיום, בהתייחסו לשופט.

בפתח תקוה לא אהבו את דבריו של יושב הראש של סכנין, ונרשמו חילופי דברים קשים בינו לבין עמוס לוזון. יושב ראש מכבי פתח תקוה טען כי שמע את גנאים אומר שהשופטים קיפחו את סכנין, ואמר: "הוא טען שקיפחו אותם, אבל מי שצריך לטעון לקיפוח היא מכבי פתח תקוה, שפסלו לה שער חוקי. אם זה מה שהוא (גנאים) טוען, אז הוא שקרן". יושב הראש של פתח תקוה, שינו זוארץ אמר הבוקר: "כדאי לגנאים שיתעסק בקבוצה שלו. אנחנו אלה שצריכים להרגיש מקופחים מכיוון שפסלו לנו שער חוקי", אמר זוארץ. "הגול של עומר (גולן) היה חוקי, וכך גם השער של (אוהד) קדוסי. כל פעם שסכנין מפסידה – גנאים בוכה. אני לא שוטר ולא מתכוון לפנות לאף אחד. אבל ראוי שיבינו – מכבי פתח תקוה היא זאת שקופחה במשחק הזה".

במכבי פתח תקוה לא מתכוונים לערוך וועדת משמעת פנימית לשחקנים שהיו מעורבים בעימותים מול שחקני סכנין. לאחר המשחק שוחח עמוס לוזון עם שינו זוארץ והביע את מחאתו על כך שכמה מאנשי סכנין "עקפו" את המשטרה וחדרו לתחומי המגרש ללא אישור. בשורות פתח תקוה נכנס ננאד סאביץ' בדקות האחרונות של המשחק, ובקבוצה עדיין מאוכזבים מיכולתו ושוקלים לשחררו בינואר.

במהלך המשחק הניפו אוהדי פתח תקוה שלט בדמותו של גיא לוזון בו נכתב: "אם גיא חוזר (לאורווה) אנחנו הולכים". בחוג האוהדים טענו שאם גיא לוזון יעזוב את הפועל תל אביב, הוא יחזור לפתח תקוה. עמוס לוזון אמר בתגובה: "אין שום סיכוי שגיא יחזור העונה לאורווה".

"זה פשע לכדורגל" (משה בוקר, הארץ)

לסכנין היו טענות קשות נגד השופט שי שיטרית, שלטענתם קיבל את ההחלטות בעקבות איומים במחצית מצד לוזון. מאזן גנאים אמר בסיום: "מה שהיה זה פשע לכדורגל, עמוס לוזון אמר לשופט במחצית 'אני אשחט אותך'. בושה לאיגוד השופטים, ששופט שחוזר מהשעייה נשלח לחוות נסיונות באורווה. עמוס לוזון ניצח את המשחק הזה".

ליאוניד קרופניק, שהורחק בדקה ה-90, אמר לשופט לאחר ההרחקה: "חבל שלא באת מראש למשחק עם חולצה כחולה". אלישע לוי, מאמן סכנין, טען כנגד השופט: "לא היתה עבירה בגול הראשון והיה נבדל ברור בגול השני, אבל השופט טעה בשתי החלטות שחרצו את גורל המשחק".

עמוס לוזון זעם על ההתקפות של סכנין כלפיו והתגונן: "בשום פנים ואופן לא ניגשתי לשופט ולא אמרתי לו דברים כאלה, שקר והמצאות. אני יודע שמחפשים אותי, לכן אני מסנן כל מלה שאני מוציא מהפה. בסך הכל אמרתי במחצית לקוון, שלא אישר את הגול, שהוא מכשיל את השופט המרכזי. לא דיברתי עם שי שיטרית בכלל".

השופט עצמו הופתע בסיום המשחק לשמוע את ההתקפות של ראשי סכנין, ואמר: "עמוס לוזון לא דיבר איתי, לא היה אצלי בחדר, בשום פנים ואופן. אלה המצאות ושום מלה מכל מה שאמרו לא נכונה. במקום לבוא אליי בטענות, שיבואו בטענות לעצמם".

שטרית חזר מהשעיה של שלושה משחקים ואתמול זה היה משחקו הראשון מאז ההשעיה. ראשי איגוד השופטים יקיימו היום התייעצויות, כיצד לטפל בטעויות של שטרית ויתכן כי הקוונים אף יושעו.

עדכון ראשון: 23:01, 24/11/07
עדכון אחרון: 09:00, 25/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully