וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ת"א: "אי אפשר לשקר לאוהדים"

רגב גולדמן

25.11.2007 / 7:45

כך אומר בכיר בהפועל תל אביב, לאחר ההפסד אמש למכבי חיפה, 2:0. שחקן בקבוצה: "לא היה חיבור עם גיא לוזון כבר מההתחלה"

גורמים בכירים בהפועל תל אביב הביעו הבוקר את דאגתם הרבה נוכח מצבה הגרוע ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות. אמש (שבת) הפסידה הקבוצה פעם נוספת, הפעם 2:0 בקרית אליעזר למכבי חיפה, והשחקנים ואנשי ההנלה מתקשים לשמור דברים בבטן. גורם בכיר במועדון אמר היום: "אי אפשר להמשיך כך. מוני הראל מבין לאט לאט ששעון החול של גיא לוזון אוזל. אין יותר מרחב לתמרן או לנסות להביא לשינויים. מבחינה מקצועית ניסינו הכל. גם אסולין הוחזר, גם באדיר הוחזר, גם לעובד ניתנה ההזדמנות. במצב הזה, לאחר שכל הקבוצה שינתה את פניה ואת מערכיה מספר פעמים, נשאר רק לשנות את עמדת המאמן".

אותו גורם בכיר המשיך ואמר: "אי אפשר לשקר, בייחוד לא את האוהדים שלנו. כואב לנו לראות את הפועל תל אביב מתפרקת לנו מול העיניים. גם שחקנים שמרגישים מחויבות למועדון אמרו לא פעם שהמצב הזה לא יכול להשתנות, אלמלא המאמן יוחלף. המצב כרגע הוא שיש בעל בית ורק הוא יחליט מה לעשות".

אחד ממקורביו של מוני הראל אמר: "העונה הושקעו עשרות מיליוני שקלים בקבוצה הזו. אף אחד לא האמין שזה יהיה המצב בסיום הסיבוב הראשון. בוודאות אפשר לומר, שזהו התקציב הגדול ביותר שהיה בהפועל תל אביב מאז ומעולם. כלכלית העונה הזו כבר נכשלה, והתקציב של הרכש בינואר עשוי להיות מושפע מזה. אם יגיע מקור מימון חיצוני יהיה אפשר לחזק את הקבוצה בצורה נורמלית. אם לא, הרכש יהיה דל מאוד, וכנראה שהכסף יבוא משחקנים שיושאלו לקבוצות אחרות".

מעבר לעובדה שהפועל תל אביב צנחה שוב למקום האחרון בטבלה, כפי שנראה כעת, לפחות שלושה שחקנים בכירים בקבוצה יבקשו לעזוב את בחלון העברות בינואר. מספר קבוצות כבר החלו בגישושים עם מספר שחקני בקבוצה, במטרה לדעת מה דרישת השכר שלהם, אך טרם הועברה פנייה רשמית לקבוצת הניהול של הפועל תל אביב.

מקורב לאחד השחקנים המבוקשים אמר: "בהפועל תל אביב אי אפשר לשחק בצורה סדירה. לוזון מחליף מערכים ושחקנים בקצב מטורף. אם הקבוצה תרד ליגה, שחקנים יכולים להימחק, וזה לא מצב שהם רוצים להגיע. יש קבוצות, לאו דווקא תחתית, שכבר גיששו אצל שחקן בכיר בקבוצה, עוד לפני המשחק בחיפה".

בסביבתו של שחקן אחר, שלא היה שותף למשחק אמש אמרו: "החלו להירקם מספר מהלכים של עזיבת שחקנים וזליגתם לקבוצות אחרות. אין מה לעשות, אי אפשר למנוע משחקן, שלא מרגיש נוח בקבוצה בגלל ההתנהלות שלה, לעבור לקבוצה בחלון העברות. להפועל יש כרגע שחקנים טובים, רק חבל שלא יודעים שם לעשות בהם שימוש לנכון. אם גיא לוזון יישאר, יהיו עוד עזיבות של שחקנים".

בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב שרר מתחת עצום בין השחקנים למאמן גיא לוזון. אבדי השתולל הרבה לפני שהוחלף. שחקנים בקבוצה אמרו: "אף פעם לא ראינו אותו במצב כזה". גם מזואה אנסומבו התעמת עם גיא לוזון ולא הבין את דרישותיו.

"לא היה חיבור מההתחלה"

"אנחנו מגיעים למצב שכל העסק קורס בין היתר כי אין אמון לא רק בלוזון, אלא בכל מי שהוא הביא יחד איתו, שזה כולל את העוזר מאמן רפי כהן ואת מאמן השוערים עיני. ההוראות שלהם לסגור את שחקני חיפה השתנו מרגע לרגע. פתאום לוזון רצה שנסגור את האמצע ואחר כך הוא ביקש שנשים דגש עם האגפים. דברים לא מסתדרים ביננו", סיפר שחקן בקבוצה.

אותו שחקן הוסיף: "מתחילת העונה, מהמחזור הראשון בגביע הטוטו המצב עם גיא היה מאוד משונה. לא היה חיבור מההתחלה. הוא פעם צעק עלינו וקרא לנו בשמות לא מחמיאים וכבר אז החלה התסיסה כנגדו. זה הפסיק לתקופה מסויימת כי זה יצא לתקשורת והוא הבין את הרמזים שככה לא מתנהגים אלינו".

שחקן נוסף בקבוצה התייחס למצבה של הקבוצה: "שהתקשורת לא תנסה לצייר את הקבוצה כקרועה חברתית כי זה לא נכון. אנחנו, לפחות השחקנים הישראלים, מאוד מגובשים. אנחנו ניתן הכל כדי שהמועדון הזה לא יירד. אכפת לנו מהקהל שלנו, אכפת לנו מהבעלים וכל מי שקשור לקבוצה. אפשר היה לראות באימון המסכם שההתעסקות לא הייתה בנו, השחקנים, אלא בעיקר ביריבה מכבי חיפה. זה היה פתטי וחסר היגיון. הכבוד שלנו נרמס בגלל הוראות ממש חסרות היגיון ובסיס".

עדכון ראשון: 00:24, 25/11/07
עדכון אחרון: 13:15, 25/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully