וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה 0:2 על הפועל ת"א

24.11.2007 / 21:22

שתי נגיחות, של קינן ורנאטו, העניקו למכבי חיפה 0:2 על הפועל ת"א והחזירו את האדומים למסלול ההפסדים ולמקום האחרון בטבלה

הפועל תל אביב לא מסוגלת לנצח בקרית אליעזר, זה לא דבר חדש, אבל ספק אם מכבי חיפה האמינה שמול קבוצה שנאבקת על חייה בליגה ובשורותיה לא מעט שחקנים איכותיים, יהיה לה כל כך פשוט. את ה-0:2 שלה הערב (שבת) חיפה תזכור כאחד מהמשחקים הכי קלים שלה בעונת 2007/8.

הקלות בה ספגה הפועל תל אביב את השערים שלה, היא פשוט מקוממת. וואליד באדיר היה עד לא מזמן שחקן נבחרת. הוא נחשב לשחקן ליגה בכיר, הוא שיחק בפרמיירליג ורק בקיץ האחרון הוא קיבל שדרוג לשכרו. אבל הוא לא פוגע כבר עונה שלמה והערב, בדקה ה-17, הוא העדיף לנסות לסחוט עבירה ברחבה מאשר לשמור על דקל קינן. התוצאה הייתה שער של בלם הנבחרת ובאדיר, יותר מכל שחקן אחר על המגרש היום, אחראי לרגע בו נשברה היום הקבוצה. אחרי השער הזה הקפטן, כמו גם כל חבריו, לא הצליח להתרומם ובדקה ה-29 הגיע השער השני, הפעם מנגיחה של רנאטו אחרי הגבהה של יניב קטן שכל הגנה בליגת העל חייבת לקחת.

"הפגרה באה לנו בזמן" הוא משפט שכבר הפך לקלישאה. מבחינת הפועל תל אביב אולי ההפך היה הנכון. היום אף אחד כבר לא זוכר את הניצחון בדרבי. היכולת חזרה להיות חלשה, הקבוצה שוב לא סיכנה את השער, מאזן כיבוש השערים נשאר על 5 והחיסרון במנהיג שוב בלט בכל רגע. בשורה התחתונה: האדומים שוב נראו כמו המועמדת הבכירה לרדת ליגה.

בצד השני מכבי חיפה יכולה להיות רגועה. לאט, ובינתיים בשקט, היא מתקדמת לעבר המקום השני שבמציאות של ליגת העל הוא הגבוה ביותר אליו יכולה להגיע קבוצתה שהיא לא בית"ר ירושלים. אוהדים של הקבוצה מספרים שבלא מעט רגעים העונה היא משחקת כדורגל טוב יותר מזה שהיא שיחקה בהרבה מעונות האליפות. התוצות הן עדיין לא זה, אבל בקרית אליעזר ניתן לזהות קו מסויים והוא בסימן עלייה.

בשבוע הבא חיפה יוצאת להרצליה, למשחק מול מכבי המקומית שיעניין גם את הפועל תל אביב. השחקנים של רוני לוי ינסו לחבר ניצחון לניצחון, לצבור מומנטום ולהמשיך לרוץ למקום הקרוב ביותר לבית"ר ירושלים. הפועל תל אביב תארח את עירוני קרית שמונה ותעשה את זה כנראה אחרי הפסד לחטאפה. קרית שמונה ניצחה את מכבי תל אביב, הוציאה תיקו מטדי ועשתה תוצאות יפות. הפועל תל אביב תארח ללא קהל. מישהו מוכן להמר עליה?

מהלך המשחק

דקה 14: אבדי בעט מהאוויר, דקל קינן הסיט לכיוון השער ודוידוביץ' הקדים בשנייה את ליאור אסולין לפני שזה כובש.

דקה 17: גול! רוסו הרים כדור חופשי, וואליד באדיר שבר שמירה ודקל קינן נגח מקרוב פנימה. 0:1 לחיפה.

דקה 20: אבוטבול בעט כדור חופשי מ-20 מטרים, דוידוביץ' הדף לקרן מתוך החיבור.

דקה 29: גול! טיילת ברחבה של הפועל תל אביב הסתיימה בהגבהה של יניב קטן ובנגיחה קלילה של רנאטו מקרוב פנימה. 0:2 לחיפה.

דקה 75: דואני הכשיל את קטן על קו ה-16, דנין שלח את הכדור החופשי למשקוף.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, דייגו קרוסה, אלירן דנין (שי מימון 78), בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו (שלומי ארבייטמן 79), רנאטו, עומרי אפק (ליאור רפאלוב 66), יניב קטן.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה; דני בונדר, טל חן (רמי דואני 37), דוס סנטוס, גל שיש; מזואה אנסומבו (פאביו ג'וניור 72), וואליד באדיר, שי אבוטבול, ברוך דגו, אבדי (עידן סרור 46), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully