וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקווה ניצחה את בני סכנין 0:2

24.11.2007 / 20:55

שערים של אוהד קדוסי ושל עומר גולן לקראת הסיום, העניקו לעופר פביאן ניצחון ראשון כמאמן מכבי פ”ת, 0:2 על בני סכנין באורווה

עד הדקה ה-86 נראה היה שמשחק הצמרת בין מכבי פתח תקווה לבני סכנין יניב תיקו מאופס ומאכזב. אלא שרגע לפני שהאלפים ביציע (מתוכם כ-2,000 אוהדי סכנין) נוטשים לכיוון המכוניות, התרומם אוהד קדוסי, שחקנה לשעבר של סכנין, וניצל הגבהה נהדרת של איסמעיל עמאר כדי לשלוח נגיחה מדויקת לרשת של מאיר כהן. שלוש דקות לאחר מכן הכפיל עומר גולן את התוצאה, בשער דומה לזה שכבש בשבת שעברה מול נבחרת רוסיה. עופר פביאן, מאמנה הזמני של פתח תקווה, רושם ניצחון ראשון בתפקיד, 0:2, והלוזוניה צהלה ושמחה.

שלוש הנקודות הקפיצו את הכחולים-לבנים למקום השני בטבלת ליגת העל עם 19 נקודות, שתי נקודות פחות מבית"ר ירושלים ושתי נקודות יותר ממכבי נתניה, שייפגשו ביניהן מחר. סכנין, ששוב הציגה משחק אנמי יחסית, אבל לאורך דקות ארוכות נראתה טוב יותר מהמארחת, נדחקה למקום השלישי (18 נקודות). עם סיום המשחק התפתחה מהומה על כר הדשא, כאשר אנשי סכנין מתגודדים סביב השופט שי שטרית ומוחים בתוקף על חלק משריקותיו. חלק משחקני הקבוצות החליפו מהומות וסולי צמח נראה יורק על עבר ראבח. "ציפינו משטרית לשיפוט טוב יותר", ירה יו"ר הקבוצה, מאזן גנאים. "זו בושה גדולה, מה שהיה כאן זה לא כדורגל". אנשי פתח תקווה הפעילו בתגובה את הממטרות במגרש, בניסיון לפזר את המהומה.

מהלך המשחק

דקה 5 - סכנין שולטת במתרחש. כדור עומק נהדר ליבוריאן, שמצא את עצמו לבד מול אוהד כהן. החלוץ הארמני ניסה לעבור את השוער, לא הצליח וביים הכשלה. למזלו, הוא לפחות יצא מזה בלי כרטיס צהוב על התחזות.

דקה 38 - פ"ת זכתה לבעיטה חופשית, כ-17 מטרים מהשער. איסמעיל עמאר שיחרר כדור שטוח וחכם, מאיר כהן הציל בקושי מהקו. שחקני פ"ת טענו כי הכדור עבר במלוא היקפו את קו השער, שי שטרית הורה להמשיך לשחק.

דקה 60 - אוהד קדוסי נותר לבדו מול מאיר כהן והיה צריך להעלות את המארחת ליתרון. אלא שמאיר כהן זינק נהדר, הדף גם את הריבאונד והותיר את התוצאה מאופסת.

דקה 86 - גול! רגע לפני שהאוהדים ביציע נרדמים, התרומם אוהד קדוסי, שחקנה לשעבר של סכנין, ונגח כדור שהרים עמאר לפינה הרחוקה של מאיר כהן, שנותר חסר אונים.

דקה 89 - גול! סכנין שולחת את כל הכוחות קדימה, אולם פ"ת מנצלת זאת כדי לעקוץ פעם נוספת: עומר גולן, שהיה חלש לאורך כל הערב, מחלץ כדור במרכז המגרש ונשלח קדימה, לבדו מול מאיר כהן. הפעם הוא לא מתבלבל ושולח את הכדור פנימה.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, קובי גנון, נאור פסר, ניצן דמארי, איסמעיל עמאר, סולי צמח, שאבייר דירסאו, לירן כהן (עומר דמארי 62), דני פרדה (בלסינג קאקו 46), אוהד קדוסי (ננאד סאביץ' 88), עומר גולן.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד ראבח, יא-יא פטי, ליאוניד קרופניק (הורחק, 90), באסם גנאים, לוקאש סורמה (אבו סאלח 86), ג'ון קולמה, חאלד חאלילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully