וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס ניצחה את מ.ס אשדוד 1:3

24.11.2007 / 17:45

סמואל יבואה כבש צמד, גיז'רמו ישראליביץ' הוסיף את השלישי, והפועל כפר סבא סוף סוף ניצחה בבית. הפסד שלישי ברציפות לאשדוד

שחקני הפועל כפר סבא התעסקו במהלך השבוע האחרון בעיקר בשאלה הגדולה: מתי הם ינצחו לראשונה העונה משחק בית. עד כה לא הצליחה הקבוצה לנצח באצטדיון לויטה, והמאמן אלי אוחנה טען כי הדבר נובע מביש מזל. אלא שהערב (שבת) נגד מ.ס אשדוד, נשבר הרצף, וכפר סבא יצאה עם ידה על העליונה, 1:3. המארחים לא נתנו שום סיכוי לאשדוד, הניעו מצויין את הכדור, והגיעו למצבים רבים.

כבר בדקה ה-10, השתלט סמואל יבואה על הכדור, ומשישה עשר מטרים, בעט כדור מדוייק שהכניע את שוער אשדוד, סמי אג'יי, 0:1 לכפר סבא. יבואה המשיך לעשות כאבי ראש להגנת אשדוד, ובדקה ה-38 פרץ אל הרחבה, עבר את השוער והיכשל. אלא שגיירמו ישראליביץ' החמיץ את כדור העונשין, וכפר סבא ירדה ביתרון מינימלי להפסקה. עם פתיחת המחצית השניה, המשיכה כפר סבא לשלוט בשדה, ובדקה ה-65, כבש סמואל יבואה את שערו השני במשחק.

אשדוד שיחקה חלש, אבל הצליחה לחזור למשחק בדקה ה-84 לאחר שעידן שריקי צימק. אבל כפר סבא לא אמרה את המילה האחרונה, ודקה מאוחר יותר, גיז'רמו ישראלביץ' העלה את כפר סבא ליתרון 1:3, וסגר את המשחק. מ.ס אשדוד, שהגיעה לאחר שני הפסדים, ספגה את הפסדה השלישי ברציפות, ונראה שאלון חזן ושחקניו שרויים במשבר לא פשוט, במיוחד לאור ניצחונה של מכבי תל אביב הערב, 0:2 מול מכבי הרצליה.

מהלך המשחק

דקה 10: גול! התחלה נהדרת לירוקים, שנואשים לניצחון ביתי. סמואל יבואה הבקיע את השער הראשון מבעיטה מחוץ לרחבה, 0:1 להפועל כפר סבא.

דקה 38: סמואל יבואה המשיך להיות פעיל, עבר את שוער בני יהודה, אג'יי, והוכשל. אג'יי קיבל כרטיס צהוב, אבל גיז'רמו ישראלביץ' החמיץ את הפנדל. עדיין 0:1 לכפר סבא.

דקה 65: האס של כפר סבא היכה בשנית. סמואל יבואה, האיש הפעיל ביותר על המגרש, הכניע את שוער אשדוד בפעם השניה, והעלה את כפר סבא ליתרון 0:2.

דקה 84: גול! עידן שריקי החזיר את אשדוד אל המשחק, כשהכניע את אוהד לויטה מקרוב, 1:2 לכפר סבא.

דקה 85: גול! הקאמבק של אשדוד החזיק בדיוק דקה אחת, עד שגיז'רמו ישראלביץ' החזיר את יתרון שני השערים למארחים בהתקפה מתפרצת, 1:3 לכפר סבא.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירה, בן לוז (קובי מויאל 77'), גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבו בקרי, אביחי ידין, סמואל יבואה (עופר טלקר 89'), אבי כנפו.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ז'אן ז'אק גוסו גוסו (מיקי עטיה 49'), וודראן יישה (ניר נחום 46'), אייל אלמושנינו, אדיר טובול, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, עידן מליחי, אלן מסודי, דוד רביבו (תומר תייר 61'), עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully