וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את מכבי הרצליה 0:2

24.11.2007 / 18:51

משחק מצוין של רודי חדד סידר למכבי תל אביב 0:2 על הרצליה, עזרן (54) ושבחון (56) כבשו והחזירו את קבוצתו של פרדי דוד למאבקי התחתית

מכבי תל אביב הצליחה להחזיר קצת מהצבע לפנים של אוהדיה אחרי ההפסד הכואב בדרבי לפני פגרת הנבחרת, עם ניצחון ביתי 0:2 על מכבי הרצליה. הצהובים נראו אבודים מתחילת העונה, אבל כנראה שאיומו של הג'נרל מנג'ר והקפטן אבי נמני באמצע השבוע, לפיו שחקנים שלא יספקו את הסחורה בחודש הקרוב יאבדו את מקומם בקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בינואר, המריץ את השחקנים.

אחד המועמדים הראשיים לעזיבה, רודי חדד, שכיכב עד בעיקר בגביע הטוטו והציג יכולת חלשה מאוד בליגה, נתן סוף סוף הצגה ברמה שציפו ממנו להציג בקרית שלום מתחילת העונה, והרבה להפעיל את חבריו וליצור מצבי הבקעה. הרגע המכריע של המשחק הגיע במחצית, אז זנח ניר לוין את מערך חמשת הקשרים שלו, הוציא את שירן ייני והכניס במקומו את יניב עזרן כחלוץ נוסף לצידו של יאניק קמנאן. כבר בדקה ה-54 הצדיק עזרן את הכנסתו כשנגח פנימה כדור קרן של רביד גזל. שתי דקות לאחר מכן פיקד חדד על מבצע קבוצתי מצוין שהסתיים בבישול של קמנאן ליוסי שבחון, שכבש את השני ושלח את האלפים בבלומפילד לחגוג.

למרות הניצחון, מצאו אוהדי מכבי תל אביב גם סיבה לכעוס. כמה מאוהדי הקבוצה מחו על כך שרוני מאנה בחר ללכת ולצפות היום במשחקה של הפועל כפר סבא נגד מ.ס אשדוד. אחד האוהדים אמר: "בזמן שהקבוצה נלחמת על חייה ומשחקת בקרב תחתית חשוב בבלומפילד, רוני מאנה בוחר ללכת למשחק זניח בכפר סבא. אם זה הבנאדם שמצהיר בכל שני וחמישי שהוא מעוניין לרכוש את הקבוצה, אנחנו לא רוצים בעלים כזה במכבי".

מהלך המשחק

דקה 10 - רודי חדד הרים כדור מימין, יאניק קמנאן הניף רגל ובעט טיל מהאוויר, אבל הכדור חמק מעל הקורה.

דקה 20 - חדד סובב בעיטה חופשית מעשרים מטרים, הישר לידיים של איתמר ניצן.

דקה 43 - מהרן ראדי הוריד קטנה לעומר בוקסנבוים שבעט מצוין מקצה הרחבה, אבל יבריץ' הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 54 - גול! יניב עזרן, שעלה כמחליף עם פתיחת המחצית השניה, התרומם לכדור קרן שהוגבה על ידי רביד גזל משמאל, ונגח פנימה - 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 56 - גול! רודי חדד המצוין שלח כדור עומק ליאניק קמנאן, שהעביר כדור חד ליוסי שבחון, שבעט ממרכז הרחבה לרשת - 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 67 - פצצה של רודי חדד משמונה עשר מטרים ננעצה במשקוף של ניצן.

דקה 79 - יאניק קמנאן קיבל כדור ארוך והגיע לאחד על אחד מול ניצן, אבל בעט בשלומיאליות החוצה.

מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, שירן ייני (יניב עזרן 46), רביד גזל, ז'וז'ה רמאליו, ארז מסיקה, רודי חדד (משה מישאלוב 75), יוסי שבחון, יאניק קמנאן (לירון דיאמנט 82).

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, חיים מלכה, מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, איתן עזריה, דייהו דייויס, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, אסף קריספיס (אלנתן סלמי 62), סעיד מקאסי.

"נקווה שמפה נצא לדרך חדשה"

ניר לוין הרשה לעצמו להישמע אופטימי בסיום המשחק, אחרי תקופה ארוכה: "נראינו יותר טוב מאשר בדרבי, אם כי זה לא היה המשחק הכי גדול שלנו העונה. נגד בני יהודה שיחקנו יותר טוב. משחק גדול לא היה, ניצחון חשוב כן. היו חשוב מאוד לקחת את שלוש הנקודות. יש עוד הרבה מה לעשות, ונתקן את מה שדרוש תיקון. אנחנו לא חזירים, אנחנו שמחים על שלוש הנקודות שלקחנו. אני מקווה שהנקודות האלה יתנו לנו יותר שקט ויותר ביטחון. מכבי תל אביב, בסגל השחקנים שלה, ראויה להיות במקום יותר טוב ממה שהיא נמצאת".

יניב עזרן, שכבש את השער הראשון: "אני שמח שהיום נלחמנו על כל כדור. ההרגשה נפלאה לכבוש, היה לחץ די אדיר, אני מקווה שמפה באמת נצא לדרך חדשה. עליתי לשחק עם זריקה ברגל, אבל אני שמח שהמאמץ השתלם. ידעתי שזה יגיע מתישהו, ושאני אהיה חלק מזה".

המאמן המפסיד, פרדי דוד, אמר לאחר המשחק: "לא רק במחצית השנייה היינו גרועים, אלא גם במחצית הראשונה. זה היה אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה. במשחק תחתית כל קרב מגע במרכז המגרש חשוב, דיברנו על זה לפני המשחק. דיברנו על זה שהמשחק יוכרע בקרבות באמצע ובמצבים הנייחים. הפסדנו כל לוז-בול, קיבלנו שער במצב נייח. 2:0 עוד עשה עימנו חסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully