וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני יהודה

24.11.2007 / 16:22

קבוצתו של ניצן שירזי נוצחה 2:1 בקרית שמונה, וספגה הפסד ליגה חמישי ברציפות. רוזן (9) כבש לזהובים, עמאשה (39) וסואן (45) ביצעו מהפך

בתחילת העונה אמרו על בני יהודה שהיא הקבוצה הכי טובה בתל אביב. זה היה בזמן שהזהובים דישדשו במרכז הטבלה, בעוד מכבי והפועל השתרכו בתחתית. כיום, לפי הטבלה, שחקניו של ניצן שירזי עדיין מביטים מלמעלה על היריבות העירוניות, אבל הם עושים זאת מכיסא נמוך מאוד. בני יהודה ספגה היום (שבת) בקרית שמונה את הפסד הליגה החמישי ברציפות, 2:1, ואם עד כה לא ריחפה המילה "משבר" בחדר ההלבשה הזהוב, הרי שכיום ברור שבשכונת התקווה צריכים להתחיל לבצע מהלכים שימנעו מהקבוצה להמשיך ולהידרדר.

מי שיצאה מרוצה מהמפגש היא הפועל קרית שמונה. העולה החדשה לא רשמה ניצחון ליגה מזה כחודש, ושחקניו של רן בן שמעון הוכיחו אופי ככשהפכו פיגור מוקדם לניצחון ליגה רביעי העונה.

פתיחת המשחק היתה שייכת לזהובים שעלו ליתרון כבר בדקה ה-9 מרגליו של יוסי רוזן. קרית שמונה נכנסה אט אט למשחק, אבל לא הצליחה לאיים על מסגרת שערו של דלה איינוגבה. בסופו של דבר קרית שמונה השיגה את השוויון מרגליו של ויאם עמאשה בדקה ה-39. בני יהודה, שסובלת העונה מסף שבירה נמוך, לא התאוששה ואחרי 6 דקות ראתה את עבאס סואן חוגג 1:2 למארחים. במחצית השניה הזהובים לא הצליחו לייצר מהלכים שיביאו להם את שער השוויון המיוחל. ניצן שירזי הכניס את אלי ביטון ואלירן עטר, כדי לחזק את ההתקפה, אך מאומה לא עזר, ובני יהודה רשמה עוד הפסד ליגה.

מהלך המשחק

דקה 9- גול! פתיחה מצוינת לבני יהודה, שעלתה ליתרון מוקדם משער של יוסי רוזן. כדור שהוגבה על ידי משה ביטון מצא את קשר הזהובים במרכז הרחבה, והוא בעט פנימה כדי לקבוע 0:1.

דקה 39 - גול! מסירה של יירו בלו מצאה את ויאם עמאשה בעומק הרחבה של בני יהודה, וזה דחק מקרוב כדי לקבוע שוויון 1:1.

דקה 45- גול! בתוך תוספת הזמן היה זה עבאס סואן, שקיבל מסירה מעמנואל אמנגוואה, ובעט בחוזקה פנימה כדי להשלים את המהפך עבור קרית שמונה, ולקבוע 1:2.

הפועל קרית שמונה: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, ויאם עמאשה, יירו בלו.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, הרוויה קובאצ'ביץ', עוז ראלי, משה ביטון, ז'וזה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully