וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של מריון ג'ונס באות בשלשות

24.11.2007 / 0:07

כל תוצאותיה של האתלטית מאז שנת 2000 נמחקו, היא תיאלץ להחזיר כספי זכיות בסך 700 אלף דולר והושעתה לשנתיים מפעילות

מריון ג'ונס, האתלטית האמריקאית שהודתה לפני כחודש שנטלה סמים אסורים, נכנסת לעוד צרות. איגוד האתלטיקה העולמי שלל מג'ונס את כל המדליות ופסל את כל התוצאות שהשיגה בתחרויות רשמיות מאז שנת 2000. ג'ונס נפסלה מתחרויות אתלטיקה עד ה-7 באוקטובר 2009 (תהיה בת 35), ואולי המכה החמורה מכל - היא תיאלץ להחזיר את כל כספי הזכיות שהופרשו לה בתחרויות.

במשחקים האולימפיים בסידני ב-2000 כיכבה ג'ונס וזכתה במדליות זהב במקצים האישיים ל-100 ול-200 מטר, ובמרוץ השליחות 400*4. היא זכתה בארד בקפיצה לרוחק וב-100*4. התוצאות הללו יימחקו, כאמור. סכומי הפרסים שאותם היא צריכה להחזיר (תנשמו עמוק) - 700 אלף דולר בקירוב. על פי הדיווחים, לג'ונס אין את הכספים הללו והיא לא תוכל לעמוד בנטל.

לפני יותר מחודש הודתה ג'ונס כי נטלה סמים אסורים במהלך הקריירה, כששמה נקשר לפרשת "באלקו", מעבדת התרופות שסיפקה סטרואידים לספורטאים. היא גם הודתה ששיקרה כשנתנה עדות בפרשה ב-2003. לפני שבוע הוגש בסן פרנסיסקו כתב אישום נגד גיבור אחר בפרשה, שחקן הבייסבול בארי בונדס, שמואשם בשיבוש הליכי משפט ובמתן עדות שקר. ייתכן שההתפחויות האחרונות במקרה של ג'ונס ישפיעו גם על התיק של בונדס. ג'ונס היא הספורטאית הראשונה בפרשת "באלקו" שהישגיה נמחקו מהספרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully