וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חזרה לחיים

24.11.2007 / 18:31

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון השיגו חניכיו של היצפלד 1:2 על וולפסבורג. ברמן נשארה קרובה עם 0:2 על קוטבוס, ניצחון גם לשטוטגרט

באיירן מינכן שמעה מתחילת עונת המלפפונים השנה כמה קל יהיה לה לברוח לבונדסליגה. במחזורים האחרונים, עם רצף של תוצאות תיקו והפסד לשטוטגרט, התברר לחבורה של היצפלד כי הדבר לא יהיה כל כך פשוט, אבל היום הם חזרו סוף סוף למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי על וולפסבורג.

ורדר ברמן יצאה לפגוש את המדורגת אחרונה קוטבוס, ניצחה אותה 0:2 ושמרה על פער סביר מהמוליכה, שטוטגרט האלופה המשיכה את המומנטום בפרנקפורט ושאלקה התאוששה מול האנובר.

באיירן - וולפסבורג 1:2

באיירן עברה לאחרונה תקופה של כמה תוצאות תיקו ובשיא, במשחק האחרון בליגה, אף ספגה הפסד מהאלופה היוצאת שטוטגרט 3:1, יומיים אחרי משחק גביע אופ"א מול בולטון החלשה, שהסתיים בתוצאה המפתיעה 1:1.

היום, באליאנס ארנה, הקבוצה של אוטמאר היצפלד פגשה יריבה נוחה, לא התחשבה במאמנה לשעבר, פליקס מגאת והשיגה ניצחון רגע לפני שמתחילים דיבורים על משבר. מירוסלב קלוסה הרגיע את האוהדים המקומיים עם שער בדקה ה-34 ופרנק ריברי הכפיל בדקה ה-50. אשקן דג'אגה צימק בדקה ה-71 וגרם לקצב פעימות לב מואץ אצל היצפלד, אבל באיירן ידעה לשמור על היתרון הקטן וסוף סוף להשיג 3 נקודות.

אנרגי קוטבוס - ורדר ברמן 2:0

ללא בובקאר סאנוגו וקרלוס אלברטו הברזילאי, שהושעו בגלל שהלכו מכות באימון במהלך השבוע, הצליחה ברמן לגרד ניצחון חוץ לא פשוט מול הקבוצה ששוכנת מתחת לקו האדום. דייגו כבש בפנדל בדקה ה-63 ומוסקרה השלים בדקה ה-90, אבל החדשות הטובות באמת הגיעו מכיוונו של איבן קלאסניץ', שפתח בהרכב אחרי הרבה מאוד זמן נעדר בגלל השתלת כליה. קוטבוס המסכנה תמשיך להיאבק נגד הירידה.

משחקים נוספים

פרנקפורט-שטוטגרט 4:1

האלופה אמנם ירדה לפיגור משער של בנג'מין קולר בדקה ה-41, אבל הכושר הטוב שלה בתקופה האחרונה סייע לה לחזור למשחק ולנצח אותו. רוברטו הילברט הישווה על סף המחצית וסיפריאן מאריצה (48), תומאס היצלפרגר (57) וקאקאו (90) השלימו את המהפך. אחרי שרק לפני כמה שבועות שטוטגרט הריחה את הקו האדום ממרחק של נקודה אחת, היום היא קרובה יותר לצמרת מאשר לתחתית עם ניצחון שלישי ברציפות.

האנובר - שאלקה 3:2

הצופים ב-AWD ארנה ראו משחק רב שערים, אבל חזרו לבתיהם מאוכזבים אחרי שקבוצתם ירדה מנוצחת. שזאבולש הוצי ההונגרי דווקא העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-17, אבל שער שוויון של קווין קוראני בדקה ה-41 הוריד את הקבוצות למחצית עם שוויון 1:1. 5 דקות מפתיחת המחצית השנייה היה זה קוראני עם שער נוסף שעשה מהפך, אבל הוצי השלים צמד בעצמו בדקה ה-52 והישווה ל-2:2. את האקט האחרון במשחק המצוין רשם חליל אלטינטופ, ששער שלו בדקה ה-61 חתם את התוצאה לזכות שאלקה.

קרלסרוהה - הרטה ברלין 1:2

קרלסרוהה המפתיעה שמרה על המקום הרביעי, כשניצחה אתמול (שישי) במשחקה המוקדם מול הרטה ברלין בבית. מרקו פאנטליץ' העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-35, אך תאמאש היינל, בדקה ה-56 החזיר את הגאווה לחבל הרוהר, כשסבסטיאן פרייס, עשר דקות אחר כך, קבע את התוצאה - 1:2 בסיום.

בוכום - ארמיניה בילפלד 0:3
לבוכום: מרסין מייסל 13, 15, כריסטוף דאברובסקי 55.

באייר לברקוזן - דואיסבורג 1:4
ללברקוזן: סרגיי בארברז 47, סיימון קולפס 66, פול פרייר 75 (פנדל), תאופניס גקאס 81. לדואיסבורג: יוסוף מוחתארי 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully