וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הבייסבול הישראלית קורסת

23.11.2007 / 21:49

בעוד יוזם הליגה, לארי באראס, נתבע על כך שהונה אשה ולקח את כספה, התפטרו הקומישינר ועוד מספר חברי הנהלה. העתיד: לא טוב

האם לארי באראס, יוזם הרעיון של ליגת הבייסבול הישראלית, הקים אותה במרמה ובכספים גנובים? נטלי בלייצ'ר מפלורידה טוענת כי באראס רימה אותה ולקח 275 אלף דולרים שהשקיעה בעסקי הבייגל שלו לצרכים אישיים, ביניהם גם מימון לליגת הבייסבול.

בלייצ'ר תובעת את באראס, כשבכתב התביעה היא מצהירה כי השקיעה את הכסף בעסקי המזון שלו, תוך הבטחה שיש לו ערבונות. לאחר שהשקיעה ביררה שוב ושוב את מצבה של החברה, אולם ללא הואיל. במאי 2007 נסגרה החברה, בעקבות חוב של 1.5 מיליון דולר. "באראס השתמש בכסף לצרכים אישיים, בהם גם הקמת הליגה, במקום להכניסו לעסקי המזון", טוענת בלייצ'ר. באראס יגן על עצמו בבית המשפט, ונכון לעכשיו לא נמסרה תגובתו. ב-31 באוקטובר הצהיר בפני בית המשפט כי אינו אשם.

ובאשר לליגה, המצב לא קל בכלל. הקומישינר דן קרצר התפטר מתפקידו בתחילת השבוע, ויחד אתו עוד תשעה חברי הנהלה. קרצר והמתפטרים הביעו חוסר שביעות רצון מהצורה שבה התנהלה הליגה וחלוקת הכספים בה. בין היתר ציינו את מורת רוחם מהעובדה שהסכם השידורים עם ערוץ הספורט נגדע בשל חובות לערוץ ומכך שהמשחק לא צבר תאוצה בקרב הישראלים. נכון לעכשיו לא ברור אם הליגה, המיועדת להיפתח שוב בסוף יוני, תצא בכלל לדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully