וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ השתיקה את כולם

אתר SHOOTER

23.11.2007 / 20:30

אחרי התיקו בדרבי ולמרות המלחמות הפסיכולוגיות, האלופה ניצחה בקלות את נס ציונה 24:31. הפועל ראשל"צ-קרייתים 13:38

מכבי ראשל"צ ממשיכה להיות בלתי מנוצחת, לאחר שגברה הערב על א.כ. נס ציונה 24:31. האולם החדש בנס ציונה היה אומנם מלא ואוהדי האולטראס של הקבוצה ציפו למשחק טוב. בסיום הם יצאו מאוכזבים, בעיקר משום שהשחקנים של רן קנון פשוט "לא הופיעו למשחק", כפי שקנון אמר בעצמו. מכבי ראשל"צ הראתה בפעם המי יודע כמה שהיא פשוט קבוצה ברמה אחרת.

בשאר המשחקים השיגו מכבי ת"א ו-א.ס. רמה"ש ניצחונות חשובים על עירוני פ"ת וק"ש חולון. ארזים ר"ג והקרייתים ממשיכות לדשדש בתחתית הטבלה עם הפסדים נוספים, הפעם לאס"א ת"א והפועל ראשל"צ בהתאמה. הפועל ר"ג נוצחה על ידי בני הרצליה.

א.כ נס ציונה – מכבי ראשל"צ 31:24

משחק שנפתח דווקא באופן צמוד, הביא את שתי הקבוצות בדקה השישית לשיווין 2:2. מכבי ראשל"צ, שהייתה עדיפה על המארחים, הצליחה בעזרת הגנה מצוינת להעלים את משחק ההתקפה של הכתומים. בדקה ה-20 הובילו האורחים מעיר היין 10:5. עד המחצית הפגינה נס ציונה סימנים של חזרה למשחק, אך להפסקה ירדו האורחים ביתרון 15:11.

שש דקות לאחר תחילת המחצית השנייה היה נראה כי הצליחו הראשל"צים לפרק את נס ציונה, שהרבתה לאבד כדורים ולזרוק ממצבים בלתי אפשריים לשערו של יוליאן סטראט. פנדל של דוד עמר העלה את הצהובים ליתרון של עשרה שערים, 22:12. עד לסיום המשחק הפגינה נס ציונה ניסיונות לחזור למשחק, אך איבודי כדור והחטאות ממצבים טובים העניקו לצהובים ניצחון מוצדק 31:24. מכבי ראשל"צ ממוקמת במקום הראשון בליגה וללא הפסדים. לכתומים בלטו ברק פריד ואבי עטון עם חמישה שערים כל אחד. בצד הצהוב בלט תום מטלון עם שבעה שערים משלו.

בשאר המשחקים: ארזים ר"ג – אס"א ת"א 33:23
מכבי ת"א – עירוני פ"ת 27:31
ק"ש חולון – א.ס רמה"ש 31:27
הפועל ראשל"צ – הקרייתים 13:38
הפועל ר"ג – בני הרצליה 26:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully