וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ניצחון שלישי ברציפות להפועל ירושלים

24.11.2007 / 15:24

קבוצתו של לופא קדוש הביסה 0:4 את כפר שלם האחרונה בטבלה. גם אשקלון של שייע פייגנבוים מתרוממת עם 1:2 על טירת הכרמל

הפועל ירושלים השיגה היום (שבת) ניצחון שלישי ברציפות עם 0:4 קליל על הפועל כפר שלם האחרונה בטבלה, ואחרי פתיחת עונה רעה היא פתאום במקום הרביעי, נקודה אחת בלבד מתחת למוליכה השקמה/רמת חן. מוחמד סלמן (38 ו-53), אדיר מעודה (70) ומוסא סלמן (82) כבשו לירושלמים.

גם הפועל אשקלון רשמה היום ניצחון חשוב, כשגברה בחוץ 1:2 על טירת הכרמל, שנמצאת גם היא מתחת לקו האדום. נסים אסייג העלה את קבוצתו של שייע פייגנבוים ליתרון בדקה ה-20, קובי אבדייב הכפיל בדקה ה-43, ושער של אורן זילכה בדקה ה-66 רק צימק את התוצאה.

אתמול (שישי) ניצחה הפועל מרמורק 0:1 את השקמה/ רמת חן במשחק העונה, עד כה, של הליגה הארצית. איתן פריינטה הכריע את המשחק והעניק למרמורקים התבססות במקום השני, אחרי השקמה, וניצחון חשוב, במיוחד לאחר ההפסד במחזור הקודם לבני ג'דידה, שהשיגה השבוע רק תיקו 1:1 מול מכבי כפר קנא. לזכות ג'דידה כבש אייל הזימה בדקה ה-28 ולטובת הכפר קנאים כבש אשרף אלעל שער שוויון שתי דקות בתוספת הזמן.

הסקציה השיגה ניצחון שני רצוף, הפעם על בית"ר שמשון תל אביב 0:1. יוסי אסייג כבש לטובת הנס ציונים את שער הניצחון בדקה ה-82. קרית אתא שומרת על מרחק סביר משתי הראשונות בזכות ניצחון 1:2 על בני טמרה בבית. נתן שקורי העלה את טמרה ל-0:1 בדקה ה-25, אך קרית אתא התעשתה במחצית השנייה, השוותה, בזכות שער של איעד מנאע בדקה ה-54. התוצאה הוכרעה בזכות שער עצמי של אלעד צחקו שבע דקות מאוחר יותר. אורן פלאש ומוטי בן חמו הורחקו משורות קרית אתא לקראת סיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully