וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-אשדוד: רוצות לשבור את הנאחס

23.11.2007 / 12:42

חניכיו של אלי אוחנה לא ניצחו עדייו העונה במשחק בית. הקבוצה מעיר הנמל, שפתחה את העונה בצורה מאוד לא יציבה, ספגה שני הפסדים רצופים

שחקני הפועל כפר סבא, שיפגשו את מ.ס אשדוד (שבת, 17:45), התעסקו במהלך השבוע האחרון בשאלה הגדולה מתי ינצחו לראשונה העונה משחק בית? עד כה לא הצליחה הקבוצה לנצח באצטדיון לויטה בביתה והמאמן אלי אוחנה טען כי הוא מאמין שהקבוצה סובלת בסך הכול מביש מזל.

במהלך השבוע נעשו מספר ניסיונות של האוהדים לשבור את 'המנחוס' ואף הודיעו להנהלת הקבוצה כי בכוונתם לשבור לפני המשחק קרח על השערים, בצוותא עם השחקנים. המאמן אלי אוחנה לא יסבול במשחק מהיעדרות של שחקנים ולאחר ניצחון החוץ על בקופסא עלל מכבי נתניה (2:3), אוחנה ייהנה גם מהסולחה שערכו נציגי חוג האוהדים עם השחקנים באמצעות הקפטן, הבלם הברזילאי דגלאס דה סילבה. בקבוצה מאמינים כי כבר משחק הקרוב נגד מ.ס אשדוד, תצא הקבוצה מן המשבר שפוקד את הקבוצה במשחקי הבית וימשיכו ברצף ניצחונות.

הקשר בן לוז נחבל בידו, אבל נבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה ויהיה כשיר למשחק.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירה, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבו בקרי, אביחי ידין, סמואל יבואה, אבי כנפו.

לשבור את רצף ההפסדים

מ.ס אשדוד מגיעה למשחק החוץ בכפר סבא אחרי שספגה שני הפסדים רצופים. הקבוצה מעיר הנמל חייבת לנצח ולמאמן אלון חזן כאב ראש לא קטן בנוגע לאיוש ההרכב הראשון. החלוץ הוותיק שי הולצמן פצוע ולא יהיה בסגל למשחק. כמוהו גם פטריק סופו, חלוץ הרכש שייעדר עקב קרע בשריר. גם השוער סמי אג'יי, שטרם חזר ממסע נבחרתו, גאנה, לא נטל חלק באימון וצפוי לא לשחק. יניב בן ישי עשוי להחליפו.

החלוץ הצעיר משה בו לולו לא התאמן והוא גם בספק למשחק. בחוליית ההגנה צפוי חזן לעלות הרכב של שלושה בלמים, כאשר כרגע מתוכננים לשחק אדיר טובול ואייל אלמשונינו כבלמים קדמיים כשמאחור עשוי לתפקד כבלם אחורי וודראן יישה. רחמים צ'קול יפתח כמגן שמאלי וז'אן ז'אק גוסו גוסו, שבדרך כלל מתופקד כקשר אחורי, צפוי לעלות בתור מגן ימני על חשבונו של מיקי עטיה, לאחר שנוסה בעמדה זו באימונים האחרונים. במידה ויוותר חזן על מערך שלושת הבלמים, הרי שטובול יוסט לעמדת המגן השמאלי כשרחמים צ'קול יפתח על הספסל ועידן מליחי יוצב כקשר אחורי.

דוד רביבו, שנעדר מספר שבועות עקב פציעה, חוזר להרכב. עידן שריקי ישחק כחלוץ בודד.

הרכב משוער: יניב בן ישי, ז'אן ז'אק גוסו גוסו (מיקי עטיה), וודראן יישה, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, רחמים צ'קול (עידן מליחי), יוסי אופיר, ניר נחום, אלן מסודי, דוד רביבו, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully