וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: לאריזונה סטייט יש עדיין מה ללמוד

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

23.11.2007 / 6:04

דרום קליפורניה לימדה את הסאן דבילס לקח, הביסה אותה 24:44 ופתחה מחדש את המאבק על הרוז בול. בוטי הצטיין, לשם שינוי

אריזונה סטייט (6) – דרום קליפורניה (11): 44:24

אנחנו רוצים, קודם כל, להודות לאי.אס.פי.אן על ששידרו את הקואלה-בול – במיוחד משחק של קבוצה כמו הסאן דבילס, קבוצה שידועה בקאמבקים שלה ברבע הרביעי. אבל אתמול, כלום לא עבד לה – לא משחק הריצה, לא ההגנה, והיא נעלמה לחלוטין ברבע האחרון. מה זה נעלמה לגמרי? נעלמה מהמסך, כך שגם אם הייתה מצליחה לעשות קאמבק, לא היינו רואים אותו ממילא. ותודה לאי.אס.פי.אן על שהביאנו אל הגולף.

תמונת נציגת הפאק-10 לרוז-בול נפתחה מחדש הלילה, כשהטרויאנים מדרום קליפורניה הגיעו לטמפי, אריזונה, והנחילו לסאן דבילס תבוסה מרה בקואלה-בול (למי שנחת אתמול מהירח, נזכיר שאריאל גרייזס, איש וואלה! פוטבול, קרא פעם לג'ון דייויד בוטי, הקוורטרבק של USC, קואלה. מכיוון שאריזונה סטייט היא הקבוצה שלו, המשחק הזה הוכתר בתור "הקואלה בול"). במשחק שנפתח בסערה, כשכל קבוצה מגיבה לסקור של השנייה, השתלטו בוטי וחבריו על המשחק בסוף הרבע השני, ולא הסתכלו לאחור.

זה עוד התחיל יפה, כשאחרי סקור מהיר של הקואלות הצליחו הסאן דבילס להחזיר את בעיטת הפתיחה ל-98 יארד וט"ד (בורג'ס), אבל ריצה של 0:27 גמרה את הסיפור והשתיקה את הקהל, שעוד חלם לפני המשחק על הגעה למשחק האליפות בינואר. המצטיין במשחק היה הקואלה ג'ון דייויד בוטי, שנתן משחק ומספרים שלא זוכרים ממנו הבה זמן – 375 יארד באוויר ב-26 מ-39, ארבעה ט"ד באוויר ואחד בריצה וללא איבוד. צ'ונסי וושינגטון עזר עם 80 על הקרקע ב-22 נשיאות. פרד דייויס תפס 5 מסירות ל-119 יארד וט"ד – ובעצם שיתק את הסאן דבילס עם משחק הסקרין של הטרויאנים, אחרי שהגרייזסים נתנו לשחקניו של קארול להשיג YAC (יארדים אחרי תפיסה) בצורה נפלאה. מהצד המפסיד – רודי קרפנטר היה בסדר אבל לא מבריק, עם 240 יארד ב-21 מ-30 וט"ד אחד, אבל הנתון הבולט מבחינת הסאן דבילס הוא רק 16 יארד על הקרקע.

הטרויאנים הביאו את הניצחון ה-23 ברציפות שלהם בנובמבר תחת קארול והשמיני ברציפות על הדבילס, ומצפים להפסד של הברווזים הפצועים מאורגון כדי ללכת לרוז-בול, ואילו הסאן דבילס יחזיקו אצבעות לברואינס בשבוע הבא כדי שאולי יעשו בשבילם את העבודה ויחזירו את אריזונה סטייט לפסדינה. אנחנו לא היינו מהמרים על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully