וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה-הפועל ת"א: לוזון יסתפק בנקודה

מאמן האדומים, שיעלה מערך הגנתי, מקווה להוציא תיקו מקרית אליעזר. אצל הירוקים, חרזי יחליף את משומר הפצוע, מסיללה צפוי לפתוח

הפועל תל אביב ערכה ביום שישי את האימון המסכם לקראת המשחק בקריית אליעזר (שבת, 19:30) מול מכבי חיפה, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. עד כה נמכרו כ-600 כרטיסים לאוהדי הקבוצה, וההערכות מדברות על שקרוב ל-1,000 אדומים יהיו ביציעים בחיפה.

לפני תחילת האימון אמר המאמן גיא לוזון לשחקנים: "אנחנו צריכים להמשיך את היכולת הטובה, הלחימה והנחישות שהראינו מול מכבי תל אביב בדרבי. המשחק בחיפה הוא לא קל בכלל, אבל נבוא במטרה לשחק נכון, לנסות להוציא תיקו ולשאוף לניצחון".

הצוות המקצועי של המועדון נוטה בשלב זה להציב את ליאור אסולין כחלוץ בודד, כחלק מהמערך ההגנתי שאותו עשוי גיא לוזון להעלות במשחק בחיפה. מזואה אנסומבו, וואליד באדיר ושי אבוטבול יתופקדו כקשרים הגנתיים, במטרה לשלוט במרכז המגרש. בקבוצה החליטו לא לצאת לבית מלון לפני המשחק בחיפה. השחקנים יתכנסו בוולפסון בצהריי יום שבת, ומשם יצאו לחיפה באוטובוס. בחדר ההלבשה הקרין לוזון לשחקנים את הקלטת של המשחק האחרון של מכבי חיפה, והדגיש את הפריצות מהאגפים. כפי שמסתמן כעת נראה כי דני בונדר וגל שיש ימשיכו לאייש את שתי עמדות המגנים. טל חן ודוס סנטוס ימשיכו להשלים את החלק ההגנתי.

שחקן בכיר בקבוצה אמר: "האווירה בקבוצה טובה מאוד. מאז הניצחון בדרבי מפלס הלחץ ירד, וגם חברתית אנחנו מרגישים את זה. המצב של הקבוצה מבחינת הטבלה הוא לא טוב ואנחנו מודעים לזה, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהניצחון בדרבי נתן לנו את הדחיפה שהיינו כל כך זקוקים לה".

שחקן אחר הוסיף: "ברגע שגיא נתן לליאור אסולין את חולצת ההרכב הפותח הבנו שכל המערכת מנסה להוריד את הלחץ במטרה לנסות ולהיחלץ מהמצב הזה. אם אסולין יחזור לכושר וייתן את הכל, הקבוצה תראה אחרת. זה לא סוד שאנחנו צריכים את ליאור אסולין בכושר טוב. הוא מאוד משתדל ומתאמץ ורואים את זה באימונים".

הרכב משוער: וינסנט אניימה; דני בונדר, טל חן, דוס סנטוס, גל שיש; מזואה אנסומבו, וואליד באדיר, שי אבוטבול, ברוך דגו, אבדג'י, ליאור אסולין.

שיחת הבהרה בין רוני לוי לארבייטמן

מכבי חיפה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. מאמן הקבוצה רוני לוי הזמין את החלוץ שלומי ארבייטמן לפני האימון ביום חמישי לשיחת הבהרה. כזכור, שחקנים בקבוצה העידו לאחרונה שארבייטמן נראה מדוכדך באימונים. בין השחקן למאמן שררה מתיחות קלה לאחר שהחלוץ, שהיה אמור להיכנס במשחק ליגה, לא הגיע לקבל תדרוך טקטי. לוי הזועם החליט להשאירו על הספסל והעלה במקומו את תומר חמד.

במהלך השיחה, שהתקיימה בחדרו של המאמן, הציג לוי לארבייטמן נתונים סטטיסטיים שמוכיחים כי החלוץ קיבל דקות רבות במהלך פתיחת העונה, לאחר מכן נפצע ולכן מיעט לשחק. לוי אמר לשחקן שהוא מרוצה מהיכולת באימונים ואם ימשיך בדרך הזו יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו במחזורים הקרובים.

לוי התייחס לשינויים אפשרים בגזרת הזרים בחודש ינואר ולאפשרות שחלוץ נבחרת דרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני, יצטרף לקבוצה: "עדיין לא החלטנו מתי הוא יגיע ואם בכלל". למרות זאת, הערכה בקבוצה שהוא יגיע על חשבון אחד הזרים, הברזילאי פאוליניו או הדרום אפריקאי פיטר מסיללה.

בנוגע למשחק, המגן הוותיק אלון חרזי יחליף בהרכב את אייל משומר הפצוע. פיטר מסיללה, שלא תורגל באימון המסכם כיוון שהכריז בתחילת השבוע על כאבים בקרסול אחרי משחק הידידות נגד נבחרת קנדה, עשוי לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה (אלירן דנין), בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, רנאטו, עומרי אפק, יניב קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully