וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות והמשטרה ישתתפו בהוצאות, בנתניה עדיין לא מרוצים

אריק רחמיאן

23.11.2007 / 15:37

130 שוטרים נוספים הוקצו למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון, המארחים מעקמים את האף למרות הסיוע: "אלה דרישות מטורפות"

מסתמן כי משטרת ישראל וההתאחדות לכדורגל ישתתפו בהוצאות של 130 שוטרים, שמשמעותם כ-100 אלף שקל שייחסכו מקופתה של מכבי נתניה, עבור אבטחת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. יחד עם זאת, יש לציין שהמשטרה לא ירדה מדרישותיה להעמיד 250 שוטרים ו-150 אנשי אבטחה לאבטחת המשחק.

גורם בכיר בנתניה אומר: "מדובר בדרישות מטורפות. גם בעונה שעברה היו את אותן הדרישות לקראת המשחק מול בית"ר, ובסופו של דבר הרעש התקשורתי הגדול והמהומה סביב הפקת המשחק גרמו לבריחתם של האוהדים. חצי מהאצטדיון היה ריק. לא ייתכן שבכל פעם שבית"ר ירושלים או מכבי חיפה מגיעות לנתניה, יש דרישות כל כך גבוהות, שמורידות את החשק למשחק. המשטרה שוכחת שבסופו של דבר מדובר בכדורגל. אנשים באים ליהנות".

בנתניה יודעים להזכיר את משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה לפני מספר שבועות, בו נדרשה נתניה להזמין 80 שוטרים ו-50 סדרנים לאבטחת 500 הצופים שטרחו והגיעו למשחק. בסופו של דבר הייתה נתניה צריכה להוציא מקופתה כסף רב עבור האבטחה. מפקד משטרת נתניה, סנ"צ רון גרטנר, אומר הבוקר (שישי): "אנחנו נערכים לכל התרחישים. צריך לזכור שאנחנו לפני שבוע רגיש מאוד, עם התראות על רקע ועידת אנאפוליס. המשטרה ישבה עם הנהלת הקבוצה, הדרישות היו ידועות ואנחנו נערכים להעניק לציבור שיגיע למשחק את מלוא הביטחון. 250 שוטרים הם כמות סבירה, יחד עם עוד 150 סדרנים. אלה מספרים שאנחנו בדרך כלל נערכים איתם להפקות מסוג זה".

גרטנר ממליץ לאוהדים להצטייד בכרטיסים למשחק, שכן קופות האיצטדיון לא תיפתחנה. נתניה נערכת לאפשרות לפתוח קופות מרוחקות מהמגרש. גרטנר אומר: "כל אוהד שיגיע עד למחסום הראשון ולא יהיה כרטיס בידו, לא יוכל להיכנס".

לואיס מרין חזר לארץ

החשש הגדול של ראשי מכבי נתניה התפוגג הערב, לאחר שהבלם לואיס מרין הגיע לארץ ויוכל ליטול חלק מחר (שבת) באימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בראשון. מרין נטל חלק במשחק הידידות של נבחרתו, קוסטה ריקה, ב-1:1 מול פנמה (שער עצמי של מרין). בנתניה מקווים ומאמינים שהבלם בעל הניסיון הרב יידע להתגבר על העייפות כתוצאה משעות הטיסה הרבות, במהלכן נאלץ להחליף שלוש טיסות מקוסטה ריקה בארץ. מרין ייקח חלק מלא באימון.

עדיין לא ברור מצבו של החלוץ ג'ורג' בה הפצוע, שספק גדול אם יוכל ליטול חלק במשחק בראשון. בקבוצה נעשים מאמצים גדולים של הצוות הרפואי להכשירו, כך גם לגבי דדי בן דיין הפצוע בברך ואלמוג כהן הפצוע בקרסול. במכבי נתניה מודאגים מאוד ממצבת הפצועים הגדולה לקראת המשחק החשוב מול בית"ר. כזכור, החלוץ איתי שכטר, שנותח לפני שבועיים בברך, ואמייה טגה, הפצוע בשרירי הבטן, טרם החלימו וחזרו לאימוני הקבוצה.

השאלה המסקרנת מבחינתם של ראשי מכבי נתניה בימים האחרונים היא האם תמיר כהן ימשיך וישחק לפחות עד תום העונה הנוכחית, מתוך תקווה שראשי הקבוצה יגיעו עימו להסכם חיובי והשחקן יישאר בשנים הקרובות בנתניה. חברו לקבוצה ולנבחרת, הבלם אבי סטרול, שהתראיין לרדיו "קול נתניה", התייחס לסוגיית תמיר כהן ואמר: "אני מכיר היטב את תמיר, הוא חבר טוב שלי. תמיר נתן הופעות מוצלחות מאוד במדי הנבחרת אבל ביום ראשון כל כולו יהיה רק לטובת הקבוצה והוא ייתן מלחמה על הדשא, אני מכיר אותו היטב. כרגע, שום דבר לא יסיט את המחשבה שלו לשום כיוון. חוץ מזה, ינואר עוד רחוק ועד אז יכולים לקרות הרבה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully