וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-סכנין: המבחן של חאמד

גנאים יודע איך להתייחס למשחק באורווה: "זה מבחן אופי עבורנו". גישושים ברוסיה לגבי בוזגלו. במלאבס, מבדילים בין ותיקים לצעירים

מכבי פתח תקווה ערכה ביום חמישי אימון מסכם לקראת משחק הליגה נגד בני סכנין (שבת, 19:00). במהלך השבוע הקרין המאמן עופר פביאן בפני השחקנים את קלטת המשחק האחרון נגד מכבי הרצליה (1:1) ושם דגש על טעויות וכן על משחק הלחץ של הקבוצה. בכלל, במהלך השבוע תרגל פביאן בעיקר משחק לחץ ופחות משחקונים פנימיים בין השחקנים.

הערב, לאחר האימון השתתפו השחקנים בארוחה, שהיא למעשה הקנס, אותו היו אמורים לשלם שישה משחקני הקבוצה בעקבות העובדה שלא הגיעו ליום החיסונים ביום שישי שעבר. הנשיא עמוס לוזון קבע בתום הארוחה כי מכיוון שהשחקנים הצעירים מרוויחים שכר פחות מאשר הוותיקים, הרי שהאחרונים ישלמו סכום כפול. בסופו של דבר הסתבר כי קובי גנון ולירן כהן שילמו 300 ש"ח, בעוד שהשחקנים הצעירים (דני פרדה, רועי בקל, ניצן דמארי ודובב גבאי) שילמו מחצית הסכום.

במהלך הערב נראה לוזון משוחח עם החלוץ עומר גולן, שצפוי כזכור, לצאת לאירופה כבר במהלך חלון ההעברות, בחודש ינואר הקרוב. בקבוצה מעריכים כי גולן ישחק בליגה האנגלית וטוענים כי למרות שמספר הצעות התקבלו לאחרונה, הרי שמגעים רשמיים עדיין לא החלו.

מי שחוזר לסגל הוא המגן ניצן דמארי. מוראד מגמאדוב בספק למשחק, ויערוך מבחן כשירות לפניו.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב (נאור פסר), ניצן דמארי (סולי צמח), קובי גנון, בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, סולי צמח (לירן כהן), פליקס אובוקה, אוהד קדוסי, עומר גולן.

גישושים ברוסיה לגבי בוזגלו

בבני סכנין עשו ביום שישי הכנות אחרונות למשחק החוץ באורווה. המאמן אלישע לוי ערך אימון קל, בו תרגל את ההרכב הפותח. לאחר מכן הוקרנו קטעי וידאו של פתח תקווה, והמאמן לוי עמד על הנקודות החזקות של פתח תקווה. שחקני ההגנה התבקשו לפקוח עיניים על החלוץ בחדשות, עומר גולן.

לרשותו של המאמן, אלישע לוי, יעמוד סגל מלא. הקשר הקולומביאני ג'ון קולמה, שלא שיחק במשחק הליגה האחרון מול אשדוד חוזר להרכב, על חשבונו של חיים בנון, שחוזר לספסל. החלוץ מאור בוזגלו, ששיחק השבוע פעמיים במדי הנבחרת, מול רוסיה ומקדוניה, חזר אתמול לאימונים והוא צפוי לפתוח בהרכב. גם ליאו קרופניק שסבל מפציעה קלה בתחילת השבוע החלים ויישחק.

המאמן אלישע לוי: "צפוי לנו משחק צמרת מול קבוצה מצוינת, אין ספק שיהיה משחק קשה. כולם נמצאים בכושר, בריאים, ואני מקווה שהפגרה לא קטעה את המומנטום שלנו. המטרה היא לחזור עם נקודות מהמשחק".

חאמד גנאים, המוזמן הטרי לסגל הנבחרת הצעירה, על המשחק מול מכבי פתח תקווה: "צפוי משחק קשה מול קבוצה טובה וביתית. אנחנו רוצים להמשיך להיצמד לצמרת. זה יהיה מבחן אופי עבורנו".

ארז מיכאלי מוסיף כי מספר קבוצות רוסיות, האלופה זניט סט. פטרסבורג, צסק"א מוסקבה וספרטק מוסקבה, גיששו לגבי רכישה עתידית של מאור בוזגלו. אביו של השחקן, יעקב, אישר את הידיעה. מי שתהנה ממכירה של כרטיס השחקן של בוזגלו, אם וכאשר, היא מכבי חיפה, שמחזיקה בחצי מכרטיס השחקן, עליו נדרש לא מזמן סכום של כ-2 מיליון יורו.

הרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully