וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "הפגרה באה לנו בזמן"

אורי שלו

22.11.2007 / 19:57

ברק יצחקי ובית"ר ירושלים ינסו לשבור את בצורת הכיבושים שלהם מול נתניה בקופסה. יואב זיו: "אנחנו אף פעם לא מסתפקים בתיקו"

בית"ר ירושלים חזרה היום (חמישי) להתאמן בסגל כמעט מלא אחרי שבועיים של אימונים בסגל חסר במיוחד. מי שנעדרו מהאימון הם תומר בן יוסף וחן עזיראל, בנוסף למילובן מירוסביץ' וכריסטיאן אלבארז, שיחזרו רק מחר ממשחק ההפסד 3:0 של נבחרת צ'ילה לפראגוואי במוקדמות מונדיאל 2010, במשחק בו שיחק אלבארז 90 דקות, בעוד שמירוסביץ' לא שותף.

האימון היה יחסית קל, עקב משחק הנבחרת ומשחק האימון נגד הנוער אתמול. לקבוצה נותרו עוד שני אימונים עד המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון, בהם יוכל לתרגל המאמן יצחק שום את ההרכב.

בסיום האימון התייחסו חלק מהשחקנים למשחק הקרוב. ברק יצחקי: "הפגרה באה לנו בזמן טוב. נקווה להיראות כמו לפני שני המשחקים האחרונים. זה שלא הבקענו לאחרונה זה לא מלחיץ. יש משחקים שלא מצליחים להבקיע בהם. אני מקווה שהפעם ננצל הזדמנויות ונחזור לנצח. יש קבוצות שמדגדגות אותנו מאחור וצריך לברוח".

מיכאל זנדברג התייחס ליריבה הלא קלה במשחק: "עבור כל קבוצה שמשחקת נגדנו מדובר במשחק עונה. אם לא נראה בכל משחק מכשול, נקבל בראש".

גם יואב זיו לא הקל ראש בנתנייתים: "נתניה זו הקבוצה היחידה שלא ניצחנו בשנה שעברה, ואנחנו צריכים לבסס את היתרון בצמרת ולחזור להציג כדורגל טוב. אנחנו אף פעם לא מסתפקים בתיקו".

המנהל המקצועי, גיורא שפיגל, התייחס באתר הקבוצה לסגל החסר של הקבוצה באימונים האחרונים: "בכדורגל המודרני צריך להתגבר על מכשולים כאלה. שחקן נבחרת צריך לדעת לשמור על עצמו. זה כבוד גדול עבורנו שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully