וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוריי האנטר עובר לאיינג'לס

22.11.2007 / 19:54

האאוטפילדר בן ה-32 יחזק את השדה החיצוני של אנהיים. ג'ייסון קנדל חתם בברוורס, בוראס לא מתכוון למכור בזול את אנדרו ג'ונס

לאחר שהעבירה בטרייד את ג'ון גארלנד משיקגו וייט סוקס, ממשיכה לוס אנג'לס מאנהיים לעשות עסקים עם שחקנים מה-AL מרכז. טוריי האנטר, אחד השמות החמים בשוק ומשחקני ההגנה הטובים בכל הבייסבול, חתם באיינג'לס לחמש שנים, בהן ישתכר כ-90 מיליון דולר.

"הייתי בהלם", אמר האנטר, "רציתי לשחק באיינג'לס אבל לא ידעתי אם הם רוצים אותי. העסקה נסגרה מהר משחשבתי". האנטר בן ה-32 זכה השנה בכפפת הזהב השביעית שלו ברציפות, וחבט ל-28 הומרים ב-2007. האנטר מגיע לסנטר-פילד, משבצת שאליה צורף רק בשנה שעברה גארי מת'יוס ג'וניור. עם העומק בשדה החיצוני (ולאדימיר גררו, גארט אנדרסון ומת'יוס ג'וניור) ייתכן כי מייק סושה יציב את האנטר לעתים בעמדה אחרת.

וגם החצי השני בטרייד של גארלנד ואורלנדו קבררה, שיקגו וייט סוקס, מתחזקת. הגרביים החתימו את המגיש בן ה-31 סקוט ליינברינק, ששיחק אשתקד בסן דייגו ובמילווקי. ליינברינק הועבר לברוורס מהפאדרס בטרייד בסוף יולי, וסגר עונה בינונית עם ERA של 3.71.

התופס ג'ייסון קנדל חתם במילווקי. קנדל בן ה-33 שיחק בעונה האחרונה באוקלנד, ועבר בטרייד לשיקגו קאבס. שחקן חופשי אחר, אנדרו ג'ונס, עדיין לא מצא קבוצה, אבל סוכנו, סקוט בוראס, לא יוותר. ג'ונס, שטועם מהשוק החופשי לראשונה מאז 2001, חוזר מעונה מזעזעת, שבה חבט ב-22.2 אחוז. "הוא לא יחתום לעונה אחת", אמר בוראס, שמצפה מלקוחו לחתום על חוזה ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully