וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מערערת על עונשה

רגב גולדמן

22.11.2007 / 19:27

תבקש לבטל את העונש שהוטל עליה, משחק אחד ללא קהל וקנס, בגין האבוקות בדרבי. חן לקראת חיפה: "קרית אליעזר זה לא אצטדיון אהוב עלינו"

לפי האימון שערכה היום (חמישי) הפועל תל אביב, מאמנה גיא לוזון עשוי לפתוח עם ליאור אסולין בחוד התקפת האדומים, בקרית אליעזר מול מכבי חיפה (שבת, 19:30). הצוות המקצועי של הפועל תל אביב תירגל בפעם השנייה בשבוע האחרון את אסולין בהרכב הפותח.

כל הסגל של הקבוצה התאמן היום, לרבות ראובן עובד, שחלה השבוע ולא התאמן בשבוע שעבר, חזר הבוקר לוולפסון, אך ערך אימון קל בלבד. ככל הנראה עובד לא יכלל בסגל הקבוצה למשחק. עד עתה רכשו כ-600 אוהדי הפועל תל אביב כרטיסים להתמודדות בשבת.

טל חן, מהשחקנים הוותיקים בהפועל תל אביב, עשוי לפתוח בהרכב גם בשבת. לפני תחילת האימון אמר הבלם: "אנחנו רוצים לשמור על מומנטום חיובי. הדרבי הוסיף לנו המון ביטחון ואמונה להמשך הליגה. מנגד אנחנו יודעים שעומדת מולנו משוכה קשה מאוד. מכבי חיפה מציגה יכולת טובה, ועושה תוצאות טובות בחודשיים האחרונים. צפוי לנו משחק קשה".

חן גם התייחס לעובדה שהפועל תל אביב מתקשה בשנים האחרונות להשיג תוצאות טובות במגרש בחיפה: "תמיד אפשר לנצח שם וצריך להאמין שאפשר. ידועה לנו הסטטיסטיקה שקרית אליעזר זה לא האצטדיון 'האהוב עלינו'. נצטרך לעשות עבודה קשה ולהוציא משם משהו, אבל זה בהחלט לא יהיה קל".

וואליד באדיר עשוי לפתוח יחד עם שי אבוטבול ומזואה אנסומבו במערך ההגנתי שיציב גיא לוזון למשחק בשבת. ברוך דגו ואבדי עשויים להשלים את המערך של הקבוצה. האימון המסכם של הפועל תל אביב יערך מחר בשעה 11:00 בוולפסון.

הפועל מערערת על עונשה

הפועל תל אביב החליטה הערב לעתור לבית הדין של ההתאחדות במטרה לבטל את העונש הכבד שהוטל על הקבוצה השבוע. כזכור, בית הדין החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בעקבות התפרעות אוהדיה בדרבי האחרון, כך על פי החלטת הדיין.

הנהלת הקבוצה התייעצה בימים האחרונים עם גורמים משפטיים ועם עו"ד של המועדון במטרה ללמוד את פסק הדין. בתחילת השבוע סברו בהפועל תל אביב כי אין לערער על ההחלטה, אך בעקבות דיון שקיימו ראשי הקבוצה בימים האחרונים הוחלט לעתור בשבוע הבא לבית הדין.

בהודעה רשמית שמסרה הקבוצה נאמר: "לאחר בדיקה מדוקדקת של התביעה ושל ההחלטה, ניתן להבין כי העונש בא בעקבות, כביכול, התפרעות של האוהדים, אך אפשר לומר בצורה ברורה כי האוהדים לא התפרעו כלל וכלל. למעט זריקת האבוקות הקהל התנהג למופת, עודד את הקבוצה ונתן את אחד ממופעי העידוד היפים שנראו בישראל בצורה לא מתלהמת".

עדכון ראשון 13:27 22/11
עדכון אחרון 19:27 22/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully