וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרין נפרד מנבחרת קוסטה ריקה עם שער עצמי

אריק רחמיאן

22.11.2007 / 12:08

בנתניה חוששים שהבלם יחזור באיחור להכנות למשחק מול בית"ר ירושלים. יאמר ייפגש עם אבי כהן בתקווה להשאיר את הבן תמיר במכבי נתניה לטווח ארוך

היום אחר הצהרים (חמישי) תערוך מכבי נתניה, לראשונה מזה שבועיים, אימון בסגל מלא, לקראת משחקה נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. בנתניה מביעים סיפוק רב לנוכח ההתקדמות הגדולה שעשה בתקופה האחרונה קשר הקבוצה ונבחרת ישראל, תמיר כהן. לנוכח החשש הגדול שמא השחקן יעזוב את הקבוצה בינואר, צפויה להתקיים פגישה בין אביו של השחקן, אבי כהן, עם הבעלים דניאל יאמר ונשיא הקבוצה, עו"ד גיל לב. גורם בקבוצה אמר בנושא: "זה נסיון להשאיר את תמיר כהן במכבי נתניה בשנים הקרובות".

בלם הקבוצה לואיס מרין, לא ציפה שמשחק הפרידה שלו מנבחרת קוסטה ריקה יהיה אומלל כל כך. השחקן רשם במשחק הידידות נגד פנמה (1:1) הופעה מאכזבת, ששיאה בשער עצמי. למרין 124 הופעות במדי קוסטה ריקה, והוא בטח לא חשב שיסיים את הקריירה בינלאומית שלו בצורה כזו. אתמול, אחרי סיום המשחק, החל בלם מכבי נתניה לעשות את דרכו לארץ וזאת במטרה להספיק לקיים לפחות את אימוני ההכנה של קבוצתו לקרא המפגש עם בית"ר.

גורם בכיר בנתניה אמר היום: "אנחנו אוהבים את לואיס. ברור שהמשחק אתמול לא משקף את יכולתו המצוינת, ואת תרומתו הרבה לקוסטה ריקה ולנתניה. קורה לפעמים ששחקן נקלע ליום חלש. אנו מחבקים אותו, אוהבים אותו ומצפים בכליון עיינים לחזרתו לארץ". בנתניה מביעים דאגה גדולה מהאפשרות שהשחקן בכל זאת לא יספיק להגיע, עקב בעייה בלוח הטיסות. כרגע מרין אמור להגיע ארצה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully