וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "לא האמנתי שקרואטיה תנצח"

22.11.2007 / 12:23

מאמן נבחרת רוסיה הופתע מכך שהוא הצליח להעפיל ליורו 2008. כריסטיאנו רונאלדו: "היה לנו קמפיין קשה, אבל העיקר שעשינו את העבודה"

אנגליה אמנם נמצאת באבל ספורטיבי כבד, אבל מי שנהנתה מההפסד שלה לקרואטיה, הייתה רוסיה, שניצחה 0:1 קטן את אנדורה ועלתה ליורו 2008.

חוס הידינק, מאמן הנבחרת הרוסית, היה בטוח שנבחרתו כשלה סופית במבחן אחרי שהפסידה לישראל ביום שבת. "אני מאוד מופתע מכך שאנגליה לא השיגה אפילו תיקו, למרות שקרואטיה היא נבחרת מצוינת", אמר המאמן ההולנדי, "אנחנו סיימנו פעמיים בתיקו מול קרואטיה ומדובר בנבחרת עם שחקנים מאוד מנוסים, אבל אני בכל זאת מופתע מכך שהם ניצחו. לא ראיתי את המשחק, אבל לספוג שלושה שערים בוומבלי זה יותר מדי".

הידינק סיפר על ההתפתחויות: "היה לנו מישהו עם טלפון סלולארי שכל הזמן עידכן אותנו. היינו מודעים לתוצאה. ידעתי שאנגליה צימקה ל-2:1, אבל לא ידעתי שהיא הישוותה בגלל שאמרתי להם שאני לא רוצה שיעדכנו אותי יותר".

סקולארי: "נצטרך להשתפר לקראת היורו"

סגנית אלופת אירופה, פורטוגל, עברה קמפיין קשה והבטיחה את עלייתה רק בזכות התיקו 0:0 אמש מול פינלנד. "נצטרך להשתפר עד הטורניר", אמר מאמן הנבחרת, לואיס פליפה סקולארי אחרי המשחק, "לא ציפינו לכל כך הרבה קשיים, אבל היו לנו הרבה פציעות".

כריסטיאנו רונאלדו אמר: "זו הייתה העפלה קשה. ידענו שיהיה משחק קשה מולן פינלנד, אבל הייתה לנו רוח קבוצתית מצוינת. לא ניצחנו, אבל עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. עלינו ליורו וזו הייתה המטרה שלנו. זה הגיע לנו".

מי שערך בכורה במדי הנבחרת היה בלמה של ריאל מדריד, פפה. "יש לנו סגל נהדר", אמר השחקן שנולד בברזיל, "היה נחמד ללבוש את חולצת הנבחרת, זה משהו שחלמתי לעשות הרבה זמן. עכשיו נצטרך לעבוד קשה כדי להשתפר לפני הטורניר בקיץ".

זלאטן: "היינו רחוקים מהופעה מרשימה"

נבחרת שבדיה הוליכה את בית 6 לאורך כל קמפיין המוקדמות, אבל באמצע השבוע איבדה אותו לספרד ורק אחרי שניצחה אמש 1:2 את לטביה, הבטיחה את עלייתה ליורו. "לא שיחקנו טוב היום, אבל השגנו את המטרה וזה מה שחשוב", אמר מאמן הנבחרת, לארס לאגרבק, "אני שמח בשביל האנשים בהתאחדות ובשביל השחקנים, שעשו עבודה נהדרת - הם אלו שצריך לברך".

חלוץ הנבחרת, זלאטן איברהימוביץ', עדיין לא שבר את בצורת הכיבושים שלו בנבחרת, שנמשכת כבר למעלה משנתיים, אבל גם הוא היה מרוצה מהעלייה לטורניר החשוב: "עשינו את העבודה. היו לנו רגעים של כדורגל טוב, אבל היינו רחוקים מהופעה מרשימה".

דונאדוני - ישאר או יילך?

למרות כל הביקורות, המתח והלחץ, איטליה סיימה את קמפיין מוקדמות יורו 2008 בראש בית ב', והעפילה לטורניר שייערך הקיץ באוסטריה ושוויץ. "כשרוברטו דונאדוני הודיע לי שאני פותח בהרכב, זה היה מאוד מיוחד. שמחתי מאוד ולא ציפיתי לזה", אמר רפאלה פלאדינו בסיום הניצחון של אלופת העולם על איי פארו (1:3).

פלאדינו רשם הופעת בכורה בשורות האזורי, וחלוצה של יובנטוס מודע לציפיות ממנו ומהנבחרת. "אני עובד מדי יום כדי להשיג את מטרותי. אחת מהן היא לתקוע יתד בהרכב יובה, ובהמשך בנבחרת". פלאדינו זומן לסגל אלופת העולם על חשבונו של חברו לקבוצה, אלסנדרו דל פיירו, ובאיטליה ריננו על יריבות בהתהוות. "הוא לא יריבי, אלא חבר לקבוצה שמעניק לי המון. הוא אלוף גדול שעדיין יכול לתת הרבה ליובה ולנבחרת".

ומה קורה עם מאמן אלופת העולם, דונאדוני? האם ימשיך להדריך את אלופת העולם גם ביורו? בינתיים העתיד לוט בערפל, ודונאדוני דיבר על הגרלת מוקדמות המונדיאל. "כל השיחות על ההגרלה חסרות תועלת, נראה נגד מי נשחק ואז נחשוב איך להעפיל". אבל רוברטו, אתה נשאר או לא? "אלו גם שיחות סרק, ואני לא מעוניין לדבר על זה. זה לא תלוי בי, והדבר לא ממש חשוב עכשיו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully