וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארינס ייעדר כשלושה חודשים

22.11.2007 / 10:32

הגארד של וושינגטון ינותח בברכו ויעבור תהליך שיקום ארוך. דאנקן יוכל להיבחר לאולסטאר כפורוורד, הלייקרס מכחישים עניין בכריס וובר

לאחר שעבר אמש (רביעי) ניתוח לשיחזור המיניסקוס, בישר גילברט ארינס כי ייעדר ממשחקיה של וושינגטון וויזארדס בשלושת החודשים הקרובים. ארינס, שנפצע בברכו באפריל 2007, נפגע שוב באותו חלק של הגוף במשחק נגד מינסוטה ביום שישי האחרון. "זה מדכא כי הייתי בטוח שאני חוזר", אמר הגארד, "זה מכשול רציני, אבל נראה לי שפשוט אצטרך להתחיל הכל מחדש".

השיקום יהיה ארוך, ולפי התקשורת בבירה האמריקאית, ארינס לא יוכל לעסוק בפעילות הקשורה בכדורסל, לפחות למשך שלושת השבועות הקרובים. כאמור, לאימונים מלאים, הוא יוכל לחזור רק בעוד כשלושה חודשים. "יש לי שלושה חודשים כדי לחזור ולחשוב חיובי, אבל ברגע זה הדבר קשה. עלי לחשוב על אורך הקריירה שלי, ולא להתמקד רק בפציעה הנוכחית. כל שחקן גדול החמיץ לפחות שנה אחת בקריירה שלו". וושינגטון היתה עם מאזן 5:3 עם ארינאס, ומאז העדרו השיגה 3 ניצחונות. ב-8 משחקיו מתחילת העונה תרם ארינאס ממוצע של 22.4 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים לוושינגטון.

אף סיני לא יעצור את דאנקן

בעוד שעל העובדה שטים דאנקן הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שאי פעם שיחקו כדורסל אין עוררין, שאלת העמדה בה משחק הסופרסטאר של סן אנטוניו נותרה במחלוקת מאז ימיו הראשונים בליגה. היו שהגדירו אותו כפאואר פורוורד, אחרים טענו שמדובר בסנטר לכל דבר ועניין, אבל את טימי עצמו השאלה לא הטרידה, כשהוא מקפיד להצהיר שישחק הכין שמאמנו יגיד לו, ולקטוף טבעות אליפות למכביר.

אבל השבוע המחלוקת בנוגע לעמדתו פתאום איימה לקטוע את אחד הרצפים המרשימים בהם אוחז דאנקן - שמונה הופעותיו הרצופות בחמישייה הפותחת של המערב במשחק האולסטאר. הועדה המשבצת של טפסי ההצבעה למשחק, שיתקיים העונה בניו אורלינס, הציבה אותו כמועמד לפתוח בעמדת הסנטר במקום בעמדת הפורוורד בה היה משובץ בשנים הקודמות, מה שזימן לו קרב אבוד מראש מול יאו מינג ומיליארד הסינים שמקדישים חלק ניכר מיום העבודה שלהם לגלישה באתר הרשמי של ה-NBA ושליחת עוד הצבעה וירטואלית למועמדותו של הנציג הסיני הבכיר בליגה. אבל הלילה הואילה הליגה בטובה להעביר את דאנקן אל רשימת המועמדים בעמדות הפורוורד, וסללה למעשה את דרכו לחמישייה הפותחת בפעם התשיעית ברציפות.

הלייקרס מכחישים עניין בכריס וובר

עיתוני לוס אנג'לס העריכו הבוקר כי הלייקרס מתכוונים להשתמש במקום שהתפנה בסגל שלהם כתוצאה מהטרייד ששלח את בריאן קוק ומוריס אוונס לאורלנדו תמורת טרבור אריזה על מנת לנסות ולהחתים את כריס וובר. אבל מהנהלת הקבוצה נמסר כי האפשרות הזו תישקל רק במידה ואחד משחקני הפנים של הקבוצה יצטרף לקוואמי בראון ברשימת הפצועים לטווח הארוך.

* סקוט סקיילס, מאמן שיקגו, התנצל בפני שחקנו הצעיר טיירוס תומאס על הביקורת שהטיח בו באופן פומבי בתחילת השבוע. "זו היתה טעות מצידי", אמר סקיילס בפרץ לא אופייני של הפגנת רגשות בפני התקשורת. "לא התכוונתי להגיד את הדברים כפי שהם יצאו. הייתי טרוד בדבר אחר, ובגלל שדעתי הוסחה המילים שלי יצאו קשות מכפי שתכננתי, ועל כך אני מתנצל בפניו".

* המילווקי באקס ניצלו את משחקם הביתי מול הלייקרס הלילה על מנת לערוך טקס לכבודו של קארים עבדול ג'אבאר, שחקנה האגדי לשעבר של הקבוצה שמשתייך כיום לצוות המקצועי של הלייקרס. ג'אבאר היה נרגש מאוד במהלך הטקס בה נתלתה גופייתו במרומי הבראדלי סנטר של הבאקס, במדיהם זכה בשלושה תארי MVP ואליפות אחת בשנת 1971, לפני שהמשיך לזכות בחמש אליפויות נוספות במדי הלייקרס בשנות השמונים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully