וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן צפוי להודעת פיטורים

21.11.2007 / 0:30

המאמן הכושל של נבחרת אנגליה הצהיר שלא יתפטר. ישיבת חירום בהתאחדות האנגלית הבוקר תקבע את גורלו

נבחרת אנגליה נכשלה להעפיל ליורו הקרוב בעקבות הפסד מביך 3:2 לקרואטיה. הצהובונים האנגליים, שלא הירבו לגרום לנחת למאמן האנגלי, סטיב מקלארן, ודאי לא ירפו ממנו גם בשבועות הקרובים, כשהביא את הנבחרת הלאומית הכל כך חשובה לאחד מהקמפיינים המשפילים בתולדותיה, הכולל הפסד ברוסיה, הפסד כפול לקרואטיה, תיקו ברמת גן ותיקו נוסף ומביך מול מקדוניה בבית.

"החוצה", זעקה הכותרת של "הסאן" אחרי המשחק כשברקע צילום של כדורגל מפונצ'ר. הצהובון המוביל בבריטניה רמז כמובן גם לעתידו של המאמן האנגלי. ומאוחר יותר דיווח כי בהתאחדות התקבלה כבר ההחלטה לפטר את מקלארן ושבכיריה כבר הודיעו למאמן על ההחלטה. על פי "הסאן" מקלארן אמור היה לטוס לדרום אפריקה מחר (שישי) לקראת הגרלת מוקדמות המונדיאל, אך ההתאחדות ביטלה את מקום הישיבה שלו במטוס.

ב"פיפל" צוטט אלן שירר, לשעבר חלוץ נבחרת אנגליה וכוכב בפרמיירליג במדי בלקבורן וניוקאסל, שאומר: "תנו לי לאמן". הכוכב לשעבר הסביר את דרישתו כצעד דומה למהלך שביצעו נבחרות אחרות, כמו גרמניה והולנד, כשמינו מאמנים צעירים ללא ניסיון. "אומלל, חסר תקווה, חסר אונים", צבעו עיתונים אחרים והתייחסו גם הם למעמדו של מקלארן בנבחרת.

"זו הייתה אכזבה ענקית", אמר סטיב מקלארן בסיום, "לא רק לנו ולשחקנים אלא לאומה כולה, לאוהדים שהיו פה. פשוט לא עשינו את זה. הייתה לנו התחלה קשה ומאז זה הפך להיות הר גבוה מדי לטיפוס. אני מאוד מאוכזב מהשער הראשון, אבל קארסון הציל אותנו במחצית השנייה. בכל מקרה, זה לא הזמן לבקר ולשפוט, אלא לחשוב על ההחמצה הנוראית הזו. זו האחריות שלי. אני בחרתי את הקבוצה, ועל זה אני נשפט. זו העבודה שלי. אני לא מתכוון להתפטר, ולא מתכוון לדון בזה. זו לא אחריותי ואין לי שום עניין לדבר על זה. אנחנו בינתיים מנסים להתגבר על אכזבה קשה, אנחנו מאוד עצובים, במיוחד בשביל האוהדים. אני לא חושב על העתיד, אלא רק על המשחק הזה". אגב, היום (חמישי), צפויה להתכנס ההתאחדות האנגלית ולדון בעתידו של המאמן אדום השיער, כאשר התשובה לשאלה אם ימשיך כנראה תהיה שלילית.

דייויד בקהאם, שחזר רק בשבוע לנבחרת האנגלית, נכנס במחצית ושיפר במעט את משחקה של הנבחרת בלבן. אפילו שער הוא הצליח לבשל לקראוץ', אך לצערו של קינג דייויד, זה לא נגמר כמו בתסריט החלומי שתכנן. "כולם מאוכזבים ועצובים", סיפר בקהאם ביציאה מחדר ההלבשה, "אבל הבנו שאם לא נצליח להרשים, לא נקבל מתנות ואת מה שרצינו. בסופו של יום, אנחנו חייבים לנצח משחק מול הקהל שלנו, שאמור להיות הרבה יותר קל בשבילנו. אין תירוצים, פשוט נכשלנו. אפשר להסתכל על השליטה שלנו במשחק, על כמות המצבים שהגענו אליהם, אבל זה לא משנה כי פשוט הפסדנו במשחק. אנחנו חייבים לאסוף את עצמנו. אנחנו חייבים להוכיח את הרוח האנגלית בהמשך, שאומרת להשיב מכה בחזרה ואת זה נעשה בהמשך. ברור לי שנבוקר על ידי כולם, אבל אני חושב שיש לנו מספיק דמויות חזקות בחדר ההלבשה ונתגבר על זה. יש פה הרבה אופי והרבה שחקנים טובים, אנחנו נצא מזה".

הכוכב התייחס גם למעמד מאמנו ועתידו הוא כשאמר: "אנחנו שחקנים ואנחנו לא קובעים, אבל ראיתם כמה אנחנו תומכים במאמן בשבועות האחרונים וכמה אהבה יש לצוות המקצועי בין השחקנים, אבל לא אנחנו קובעים את הדברים האלה. אני אישית מאמין שאני יכול להמשיך לשחק בנבחרת האנגלית, אני רוצה לשחק בשביל המדינה שלי ואני לא רואה סיבה שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully