וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורת שקשה לפצח

21.11.2007 / 21:26

דטרויט תארח את פארב וגרין ביי והקאובויס את הג'טס, אינדיאנפוליס נוסעת לאטלנטה. ESPN תשדר את אריזונה סטייט-דרום קליפורניה

כמדי שנה בשליש האחרון של נובמבר, יתקיימו משחקי חג ההודיה המסורתיים. לפני 73 שנים החלה דטרויט לארח באופן קבוע את המשחקים, וב-1966 הצטרפה אליה דאלאס קאובויס כהצגה המאוחרת. בשנה שעברה הכניסה ה-NFL משחק נוסף, וכך, בשנה השניה ברציפות, נראה לא רק את הליונס, הקאובויס ויריבותיהן בפעולה, אלא שתי קבוצות נוספות - אטלנטה ואינדיאנפוליס.

ב-3:00 לפנות בוקר יתקיים משחק המכללות בין אריזונה סטייט לדרום קליפורניה. ESPN תעביר את המפגש במלואו.

שבוע מוקדם להם, שבוע מוקדם לנו. שני המשחקים הראשונים של המחזור, בין דטרויט לגרין ביי (19:30) ובין דאלאס לניו יורק ג'טס (23:15) ישודרו ב-FOX, המשחק המאוחר (3:15) בין אטלנטה לאינדיאנפוליס לא ישודר בארץ. מה בחזית ההימורים? רע, תודה ששאלתם. 8 מ-16 בשבוע שעבר ו-89 מ-157 לאורך העונה.

הזדמנויות ב-NFC

דטרויט (4:6) - גרין ביי (1:9) - 19:30

הפאקרס פתחו מצוין את העונה. מה זה מצוין? הפתיחה הטובה ביותר שלהם ב-45 השנים האחרונות, ובהתחשב בעובדה שזו, בעצם, כבר לא פתיחה לעונה ועברנו את החצי, לא נראה שברט פארב וגרין ביי מתכוונים לעצור. הליונס, לעומת זאת, פתחו גם הם בסערה עם מאזן 2:6, אבל שני הפסדים רצופים עצרו להם את המומנטום והציבו אותם בעמדה מסוכנת, שבה הפסד שלישי יגלח מסיכוייהם להגיע לפלייאוף ויעיף אותם סופית מהמרוץ לראשות הבית.

התחזית: אי אפשר בעונה כזו ללכת נגד פארב, גם אם הדום בדטרויט הוא לא בדיוק כור מחצבתו. ניצחון לפאקרס


דאלאס (1:9) - ניו יורק ג'טס (8:2) - 23:15

הקאובויס יצפו בנחת במשחק הראשון, שלו יש השלכות גם עליהם, משום שהפסד של הפאקרס יפתח בפניהם הזדמנות להיפרד מהפאקרס המעיקים בקרב על ראשות ה-NFC. דאלאס לא הרשימה והייתה בסכנה מול וושינגטון ביום ראשון, אבל עם שיתוף הפעולה בין טוני רומו לטרל אואנס, לא נראה שמול הג'טס יש לוייד פיליפס סיבה לדאוג. הסילונים חוזרים למשטח ארבעה ימים לאחר שרשמו את אחת מהפתעות העונה, ניצחון על פיטסבורג. קלן קלמנס ימשיך לפתוח בניו יורק, ובפעם הראשונה בפריים טיים יהיה מעניין לראות כמה קרח זורם לו בדם.

התחזית: ניצחון לדאלאס


אטלנטה (7:3) - אינדיאנפוליס (8:2) - 3:15

הקולטס נראים כמו הבריון של השכונה שנתפס חלש וחסר אונים על מיטת חוליו. בשבועות האחרונים עלו הפציעות לטוני דאנג'י ושחקניו ביוקר, כשפייטון מאנינג נראה חסר אונים ולא מצליח למצוא מטרות ראויות בהתקפה. למזלה של אינדיאנפוליס, היריבה שלה ביום ראשון הייתה קנזס סיטי האיומה, ועכשיו היא מקבלת את הצמד האימפוטנטי ביירון לפטוויץ' את ג'ואי הרינגטון, בעבר הלא רחוק הבטחות גדולות ובהווה הקרוב עגלות נעלות.

התחזית: ניצחון לקולטס, ותמשיכו לישון, לא תפסידו כלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully