וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף יישאר מאמן הנבחרת

21.11.2007 / 19:46

מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב, שאף יקבל את תואר מאמן השנה של הוועד האולימפי, ימשיך בתפקידו לפחות עד סיום אליפות אירופה ב-2009

הוועד האולימפי הישראלי הודיע היום (רביעי) לאיגוד הכדורסל כי קיבל את המלצת האיגוד בנוגע לבחירת מאמן הנבחרת, צביקה שרף, למאמן השנה בספורט הישראלי. שרף יקבל את האות בטקס סיום השנה, שיערוך הוועד האולימפי במהלך חודש דצמבר.

הנהלת איגוד הכדורסל קיבלה פה אחד את המלצת הוועדה המקצועית של האיגוד להאריך את תוקף כהונתו של שרף כמאמן הלאומי, יחד עם עוזרו רוני בוסני, עד לסיום אליפות אירופה 2009, כאשר שמורה לצדדים האופציה להאריך את המינוי בשנתיים נוספות, עד 2011.

הנהלת האיגוד אישרה גם את מינוי של אבי אבן לתפקיד מאמן נבחרת הקדטים, יעקב ג'ינו לנבחרת העתודה, ואת המשך תיפקודו של ארז אדלשטיין כמאמן נבחרת הפרויקט האולימפי.

הנהלת האיגוד אישרה גם את ההחלטה כי בעונה הנוכחית תרד קבוצה אחת מליגת העל לנשים אל הליגה הלאומית, זאת בעקבות הפסקת הפעילות של הפועל חיפה/מוצקין. ע"פ ההחלטה, בתום העונה הנוכחית יעפילו שתי קבוצות מן הליגה הלאומית אל ליגת העל. כמו כן התקבלה החלטה לשנות את מספר היורדות מן הלאומית לארצית וע"פ ההחלטה החדשה, רק שתי קבוצות יירדו בתום העונה אל הליגה הארצית ושלוש הקבוצות הראשונות בארצית יעפילו אל הליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully