וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: 500 כרטיסים נמכרו נגד רוסיה

21.11.2007 / 19:47

תוך ארבעה ימים נרשמה התעניינות לקראת המשחק שיערך בפברואר בארץ, כרטיס VIP יעלה 4,000 ש"ח. גם המשחק מול שבדיה ברמה"ש

ארבעה ימים אחרי שהחלה מכירת הכרטיסים למפגש הטניס בין ישראל לרוסיה במסגרת רבע גמר גביע הפדרציה לנשים, באיגוד הטניס ובמשרד הכרטיסים "לאן" הודיעו כי לא פחות מ-500 כרטיסים כבר נמכרו לשני ימי המשחקים. קצב המכירה הוא חסר תקדים בהסתמך על העובדה שמדובר במשחקים שיתקיימו רק בתחילת חודש פברואר, בעוד יותר מחודשיים וחצי.

האיגוד יחד עם "לאן" הפיצו בשבת במשחק הכדורגל בין נבחרות רוסיה וישראל חומר פרסומי בעברית וברוסית, והתוצאות לא איחרו לבוא. מלון "דניאל" בהרצליה שיארח את שתי הנבחרות, מדווח היום כי 100 חדרים הוזמנו כבר על ידי תיירים מרוסיה שמתכוונים להגיע לישראל בסוף השבוע הראשון של פברואר לחזות בתחרות.

באיגוד קוראים לקהל הישראלי להזדרז ולהבטיח לעצמו מקום באיצטדיון ברמה"ש. 50 ¤ זה המחיר ליום משחק אחד לחיילים וילדים, ואילו 80 הוא מכיר הכרטיס ליומיים. עלות כרטיסים לא מסומנים למבוגר היא 90 ¤ ליום ו-150 ¤ ליומיים, כאשר כרטיסים מסומנים למבוגר עומדים על 180 ¤ ליום ו-290 ¤ ליומיים. כרטיסי VIP במחיר של 4,000 ¤ ליומיים, כוללים ישיבה בתא פרטי, אירוח מלא בחדר אירוח ותו חנייה. המכירה מתבצעת במשרדי "לאן" ובאתר האינטרנט של המשרד: www.leaan.co.il.

איגוד הטניס הודיע היום ל-ITF (התאחדות הטניס הבינלאומית) שגם המפגש עם שבדיה ב-8 עד ה-10 בפברואר יתקיים ברמת השרון. מחר (חמישי) תחל במשרדי "לאן" מכירת הכרטיסים למפגש עם השבדים: כרטיסי חייל/ילדים במחיר של 50 ¤ ליום ו-120 ¤ לשלושה ימים, כרטיסים לא מסומנים למבוגר: 90 ¤ ליום ו-225 ¤ לשלושה ימים, כרטיסים מסומנים למבוגר: 180 ¤ ליום, 435 ¤ לשלושה ימים. כרטיסי VIP במחיר של 4000 ¤ לשלושה ימים, הכוללים ישיבה בתא פרטי, אירוח מלא בחדר אירוח ותו חנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully