וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיללה התלונן על כאבים, אבל שיחק 90 דקות

21.11.2007 / 15:52

מגן חיפה שותף בניצחון נבחרתו במשחק ידידות על קנדה, למרות שלפני כן הודיע שהוא סובל מכאבים בקרסול. רוני לוי שוחח עם רוני גפני

מגן מכבי חיפה, פיטר מסיללה, שוחח עם אנשי מכבי חיפה בתחילת השבוע והתלונן כי הוא סובל מכאבים בקרסול, והוא בספק למשחק מול הפועל תל אביב בשבת. מסיללה טען כי לאחר שנפצע במשחק מול בני יהודה, הוא חש בכאבים בקרסול, ולכן לא נכלל בסגל למשחק הידידות נגד ארצות הברית שהתקיים בשבוע שעבר (0:1 לארה"ב).

למרות הדברים, מסיללה שותף אתמול בניצחון נבחרתו 0:2 על קנדה. גם החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני שצפוי להצטרף לקבוצה בחודש ינואר פתח במשחק. גורמים בקבוצה מעריכים שמסיללה לא ישוחרר בחודש ינואר בגלל היכולת הטובה שהוא מציג, אך האפשרות הזו לא ירדה מהפרק.

המגן רוני גפני שוחח לפני האימון היום עם המאמן רוני לוי. לוי החליט כי אחד משלושת המגנים השמאליים יישב ביציע. גפני אמר ללוי: "חזרתי מפציעה ואני רוצה לדעת מהו מעמדי בקבוצה". לוי הבהיר לגפני כי ישנה תחרות בין שלושה שחקנים על אותה עמדה (יחד עם דנין ומסיללה). אחד מהם יישב בספסל ואחד ביציע. אחד מהשניים, גפני או דנין, עשוי לעזוב את הקבוצה בינואר. לוי הבהיר כי ההחלטה לעזוב היא בידי השחקנים, ואין בכוונתו לשחרר שחקנים בעצמו.

מכבי חיפה מכרה עד כה 2800 כרטיסים לקראת המפגש מול הפועל תל אביב . ההערכה היא שהמגרש לא יהיה מלא. המגן הימני אייל משומר חזר להתאמן והוא צפוי להיות כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully