וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: "תמיד היה קשה בקופסה"

אורי שלו

21.11.2007 / 15:05

מיכאל זנדברג ובית"ר ירושלים מתכוננים לקרב הצמרת מול מכבי נתניה בראשון בסגל חסר מאוד: "זה בהחלט לא המצב האידיאלי עבורנו"

בית"ר ירושלים ממשיכה באימוניה החסרים לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון הקרוב באיצטדיו הקופסה. הבוקר (רביעי) קיימה הקבוצה משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון במגרש האימונים בבית וגן. המאמן יצחק שום התייחס ברצינות רבה למשחק כדי להחזיר לשחקניו את כושר המשחק, ולמרות העובדה ששחקנים רבים מהסגל נמצאים בנבחרות השונות פתחה בית"ר בהרכב חזק. במשחק עצמו ניצחה הקבוצה הבוגרת 0:5, מצמדים של טוטו תמוז ומיכאל זנדברג, ושער נוסף של גל אלברמן.

במבט לעבר המשחק ביום ראשון ניתן היה לראות שתי התלבטויות עיקריות של שום לגבי ההרכב הצפוי. תומר בן יוסף שיחק במחצית הראשונה בעמדת הבלם, אבל שמעון גרשון הפצוע החליפו במחצית וניכר היה כי הוא התאושש מהפציעה. בקבוצה הביעו אופטימיות לגבי הסיכויים לשיתופו ביום ראשון. בעמדת הקישור שיחק היטב גל אלברמן, שלא שותף במשחק הליגה האחרון נגד קרית שמונה אבל הכושר הנוכחי שלו עשוי להחזירו להרכב.

מיכאל זנדברג התייחס בסיום לאימונים החסרים ולמשחק מול נתניה: "זה בהחלט לא המצב האידיאלי, חבל שאין לנו שבועיים להתכונן למשחק, אבל זו לא פעם ראשונה שאנחנו במצב הזה וזה דבר שקבוצת צמרת צריכה להתמודד איתו, אני מאמין שאנחנו עושים את הכל על מנת להגיע הכי מוכנים שאפשר למשחק בקופסה. אין ספק שזה אחד האצטדיונים הכי ביתיים בליגה, יצא לי גם להפסיד וגם לנצח שם, אבל אני זוכר שתמיד היה קשה. הקהל שם דוחף מאוד ויושב קרוב למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully