וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אסולין תורגל בהרכב הראשון

רגב גולדמן

21.11.2007 / 14:23

החלוץ המושבת עשוי לקבל מגיא לוזון קרדיט בהרכב במשחק מול חיפה בשבת. ראובן עובד החולה עשוי להיעדר, גל שיש צפוי לפתוח בהרכב

הפועל תל אביב חזרה היום (רביעי) להתאמן לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבת, לאחר שאתמול נהנו השחקנים מיום חופשי. לפני תחילת האימון, שוחחו מספר שחקנים על העונש הכבד שספגה הקבוצה בעקבות השלכת רימוני העשן בדרבי.

חלק מהשחקנים אמרו: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב, וחבל שדווקא במשחק חשוב נגד קריית שמונה בבלומפילד, הקהל שלנו לא יהיה איתנו. במשחקים בבית אנחנו משחקים טוב יותר מאשר בחוץ, והמשחק נגד קריית שמונה הוא מפתח".

אל האימון היום הגיעו שלושת שחקני הנבחרת האולימפית, עידן סרור, רמי דואני ודני בונדר. בהפועל תל אביב עוקבים אחר מצבו של ראובן עובד, שנעדר גם היום מאימון הקבוצה. הצוות המקצועי של המועדון סבר תחילה כי מדובר בשפעת קלה, אך כעת נראה כי מצבו של עובד חמור יותר מכפי שחשבו תחילה.

הסיכוי שעובד יכלל בסגל למשחק בחיפה נמוך מאוד, גם אם הוא יטול חלק מחר באימון. מאידך, מי שכן צפוי לפתוח בקריית אליעזר הוא לא אחר מאשר ליאור אסולין, שתורגל היום בהרכב הפותח, יחד עם פאביו ג'וניור, כובש שער הניצחון בדרבי.

בשלב זה נוטה גיא לוזון להמשיך להעניק קרדיט לגל שיש, יחד עם דני בונדר. השניים ככל הנראה יפתחו בחלק ההגנתי בשבת. ההתלבטות של לוזון כרגע היא בעיקר שיתופו של ואליד באדיר, ואבדג'י. שי אבוטבול עשוי לפתוח בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully