וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לא מוותרת למכבי נתניה

דרישתה של הקבוצה להפחית בכוחות השיטור במשחק מול בית"ר לא נענתה. הבעלים דניאל יאמר העביר את השליטה בסנץ' למאמן

הבוקר (רביעי) התקיימה פגישה בין ראשי מכבי נתניה, קובי בלדב וקב"ט המועדון רונן עמר, לבין נציגי משטרת נתניה. נציגי הקבוצה דיווחו על אווירה טובה בפגישה, אך לא הצליחו לשכנע את נציגי המשטרה להפחית בדרישותיהם להציב 400 אנשי אבטחה במשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים באיצטדיון הקופסה. בלדב ביקש מנציגי המשטרה לשלם רק עבור 130 שוטרים ו-80 מאבטחים, ונתן מספר דוגמאות לכמות הזו שהספיקו בעבר במשחקים מהסוג הזה, אולם נציגי המשטרה סירבו וביקשו להשאיר על כנן את כל הדרישות שנמסרו לקבוצה בתחילת השבוע. בסיום הפגישה טרם חתמו נציגי נתניה על מסמך הדרישות של המשטרה, ובשל כך פנתה נתניה להתאחדות לכדורגל בבקשה לסייע לה במציאת פתרון שיתאים לשני הצדדים.

אחת ההחלטות מהבוקר היא ששער 5 הוקצה על ידי המשטרה לאוהדי בית"ר ירושלים, במקום שער 4 שבדרך כלל מוקצה לטובת אוהדי הקבוצה היריבה. הצלחה קטנה נרשמה בכל זאת לנציגי נתניה כשהמשטרה הסכימה לוותר על דרישתה לגרור את כל הרכבים במעטפת האיצטדיון ולהציב מחסומים ברחובות המובילים לאיצטדיון. ובכל זאת מתחם האיצטדיון יישאר סטרילי, ורק בעלי כרטיסים יוכלו להיכנס לתחומי המגרש, כשקופות הכרטיסים לא ייפתחו ביום המשחק. על אף המחירים הגבוהים שנאלצה נתניה לגבות בשל העלויות הגבוהות של אבטחת המשחק, ישנה דרישה גדולה לכרטיסים משני מחנות האוהדים.

מפקד המרחב החליט בנוסף לתגבור הכוחות שלא תותר הכנסתם של שום אמצעי עידוד במהלך המשחק לאיצטדיון. המשטרה מתכוונת לנקוט ביד קשה כנגד כל אוהד שיפר את הסדר או לחילופין ינסה להבריח לתחומי האיצטדיון אמצעי עידוד מכל סוג שהוא. בנתניה מבקשים מקהל אוהדיהם לשמור על הסדר ועל הוראות המשטרה.

יאמר השתחרר סופית מסנץ'

הבעלים דניאל יאמר החליט כבר בעונה שעברה למכור את קבוצת סנץ' שבבעלותו, והעביר היום בחינם ובמתנה את הקבוצה לידיו של ג'וזף ולוביץ', מאמן הקבוצה. יאמר אף הגדיל ועשה מחווה לחברו הטוב והעביר את כל הכסף הדרוש לתפקוד השוטף של המועדון עד לסיום העונה.

יאמר נימק את החלטתו להשתחרר מהמועדון הסלובקי, ואמר: "זה זמן רב ניסיתי למצוא פיתרון כדי לעזוב בצורה מכובדת וראויה את המועדון, וכעת מצאנו את הפיתרון. אני לא רוצה להיות יותר בסנץ', ומטרתי להתרכז רק במכבי נתניה".

באימון הבוקר שקיימה הקבוצה נטש הקשר אלמוג כהן את האימון זאת לאחר שסובב את הקרסול ולא הצליח להמשיך להתאמן. כהן יטופל על ידי הצוות המקצועי במטרה להכשירו למשחק ביום ראשון. החלוץ ג'ורג' בה והקשר זנו בונדאה הפצועים ערכו הבוקר אימון קל בלבד.

המגן דדי בן דיין הפצוע בברכו, ערך אימון ריצה קליל מסביב למגרש ועדיין לא ברור אם יוכל ליטול חלק במשחק, כשטל מעבי עשוי לפתוח במקומו. הקבוצה ערכה אימון נוסף בסגל מצומצם ללא לואיס מרין שטס לקוסטה ריקה למשחק נבחרתו מול בורמה וללא שישה משחקני סגל נבחרת ישראל שישחקו הערב מול מקדוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully