וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבאן ביליץ': "לא נשחק על תיקו"

20.11.2007 / 23:53

מאמן נבחרת קרואטיה הבטיח לרוסיה כי יעשה הכול לנצח את אנגליה, מקלארן לא פירסם את ההרכב. הידינק: "ישראל נלחמה ונלחמה נגדנו"

אחרי שנבחרת ישראל עשתה לה את העבודה והצילה לה את הקמפיין, תעלה נבחרת אנגליה היום (רביעי, 22:00) על כר הדשא המטופח בוומבלי למשחק מכריע נגד נבחרת קרואטיה.

מצב העניינים בבית ה' די פשוט, אנגליה זקוקה לנקודה אחת כדי לשמח ממלכה שלמה ועוד אי אילו אוהדים שלה ברחבי העולם. קרואטיה, גם בעזרת הניצחון של ישראל, הבטיחה את העלייה שלה ליורו. את המשחק הראשון בקרואטיה, ניצחה הקבוצה הביתית 0:2 אחרי טעות נוראית של שוער אנגליה, פול רובינסון.

סטיב מקלארן, מנג'ר נבחרת אנגליה, שומר את הקלפים קרוב לחזהו ולא פירסם את הרכבו למשחק. הג'ינג'י עדיין לא הצהיר האם דייויד בקהאם, שפתח במשחק הידידות בשישי האחרון נגד אוסטריה, יפתח גם במשחק הגורלי. כך גם לגבי השוער פול רובינסון וההחלטה בינו לבין סקוט קארסון. גארת' בארי ואואן הארגריבס צפויים לפתוח בקישור של מקלארן, שימנה ככל הנראה חמישה קשרים, כשמי שיאייש את החוד הוא הספגטי האנושי, פיטר קראוץ'.

"אני יודע את ההרכב שלי למשחק כבר מסוף השבוע, אבל אני לא אחשוף אותו ולא אתן רמזים לגביו", אמר מקלארן, "ניסיון זה חשוב במשחק הזה, אבל לא רק על המגרש, אלא גם על הספסל ומסביב לנבחרת".

מי שנחלץ לעזרתו של מקלארן הוא מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, שסבור כי שחקנה של הלוס אנג'לס גלאקסי, דייויד בקהאם, צריך לפתוח בהרכב, כשרובינסון אמור לפתוח בין הקורות.

למרות שעלה, מאמן קרואטיה, סלאבן ביליץ', הבטיח לרוסיה כי שחקניו יעשו ככל שהם יכולים ויתנהגו בהתאם לרוח הספורטיבית, קרי יהוו יריב קשה ועיקש לאנגליה.

"רוסיה יכולה להיות בטוחה שנעשה כמיטב יכולתינו בוומבלי", אמר ביליץ', "אנחנו רוצים להראות את הכוח והפוטנציאל שלנו ואת העובדה שאנחנו מסוגלים לתפקד במשחקים גדולים. אמנם תיקו בוומבלי זה הישג נאה, אבל אף אחד לא הולך לשחק על תיקו".

איבן ראקיטיץ', שחקנה הצעיר של שאלקה 04 ונבחרת קרואטיה, אמר: "אנחנו מגיעים למשחק הזה רגועים. אין לנו מה להפסיד. אנחנו רוצים להוכיח את הכוח שלנו לעיני האנגלים, שפוחדים מאיתנו, אחרי הניצחון שלנו עליהם בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully