וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם בחיים

20.11.2007 / 22:02

הפועל ירושלים הגיעה למלחה למשחק ראשון מאז הפיצוץ מול הפועל חולון והתפוצצה בעצמה עם 68:107 על קאזאן הגדולה במשחק חד פעמי

כשדן שמיר חולם על ההפועל ירושלים אותה הוא רוצה לראות, היא בוודאי לא נראית כל כך שונה מזו שהגיעה הערב (שלישי) למלחה והלמה בקאזאן הגדולה והעשירה 68:107.

הקבוצה הרוסית הגיעה לפני שנה לחצי גמר יול"ב קאפ, אבל הערב לא היתה לה תשובה למחזיקת הגביע הישראלית, שלפחות לערב אחד הכל התחבר לה. ג'יימי ארנולד לא האמין לאילו זריקות קלות הוא מגיע, דרור חג'ג' קיבל קרדיט משמיר והחזיר בניהול משחק מצוין, טימי באוורס סוף סוף הופיע לעונת 2007/8 והשלשות של כולם טסו פנימה.

מנגד קאזאן לא עשתה מספיק כדי להקשות על הקבוצה הישראלית ולאור התוצאות שלה עד כה ביול"ב קאפ, לא נראה שההישג שלה מהעונה שעברה ישוחזר. קאזאן נראתה כבויה, החטיאה על ימין ועל שמאל, לא נאבקה על הריבאונד בשום צד של המגרש והערב היא הייתה מפסידה גם לקבוצות ישראליות פחות טובות מהפועל ירושלים.

המשחק נסגר כבר במחצית. אחרי רבע אחד הוליכה ירושלים 13:23, אבל ספק אם ציפתה שהרבע הבא יהיה אפילו קל יותר. קאזאן קיוותה לקלוע יותר מ-13 נקודות, אבל ברבע השני הסתפקה ב-12, ירושלים הפציצה מכל טווח מול ה-אין הגנה של היריבה ועם יתרון של 27 נקודות עם הירידה לחדרי ההלבשה, הייתה צריכה רק להתרכז בלשמור על המומנטום. מומנטום הוא מילת המפתח. הוא יהיה צריך להיראות על ידי הקבוצה של דן שמיר לאורך זמן, לאורך כמה משחקים הן באירופה והן בליגה.

ירושלים חזרה הערב למלחה בפעם הראשונה מאז המשחק המפוצץ מול הפועל חולון. אחרי הפסד מביך ביותר לדן בוס ועוד אחד לא נעים למכבי תל אביב, לאוהדים שלה הגיע פיצוי בדמות יכולת טובה. את זה בדיוק הם קיבלו הערב, השאלה היא האם יהיה לזה המשך.

מהלך המשחק

רבע 1

ירושלים פתחה את המשחק ונהנתה מ-10 נקודות של טימי באוורס מתוך 16 הראשונות שלה. קאזאן הציגה משחק הגנה נרפה והקבוצה המקומית ידעה לנצל את זה כדי לייצר נקודות מתחת לסל ואחרי 7:28 דקות עלתה ל-10:20 ובסיום הרבע 13:23.

רבע 2

הרבע השני נפתח מצוין מבחינת ירושלים. ששון וחג'ג' קלעו שלשות, אבל חשוב מכך, ירושלים המשיכה לשמור את קאזאן על 13 נקודות במשך זמן ארוך וכבר עלתה ל-13:35. הקבוצה הרוסית המשיכה לדדות ומהצד השני ששון וקארי תפרו עוד שלשות, ירושלים המשיכה לרוץ מצוין וסגרה את המחצית עם יתרון שיא 25:52.

רבע 3

המחצית השנייה הייתה אמורה לשמש למעשה בשביל מזעור נזקים של הרוסים, אבל הם לא התעוררו גם ברבע השלישי, כשירושלים מצידה לא מורידה את הרגל מהגז, עולה מעבר ל-30 הפרש וסוגרת את הרבע על 43:73.

רבע 4

הרבע האחרון היה גארבג' טיים טהור. יהוא אורלנד נכנס לרשימת הקלעים, ג'יימי ארנולד המשיך לעשות נקודות קלות בצבע וההפרש המשיך לנוע סביב ה-30, עד שבאמצע הרבע קאזאן שבקה סופית, ההפרש הלך ותפח ואחרי הבאזר האחרון 68:107 ענק לירושלים.

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: ג'יימי ארנולד 28 (10 מ-14 מהשדה), טימי באוורס 24 ו-6 אסיסטים, שרון ששון 18 (5 מ-5 ל-3), ראמל קרי 11, מרכוס סלוטר (8 ריבאונדים) ויהוא אורלנד 9 כ"א, דרור חג'ג' 6 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, יוני שימחוביץ' 2. גיא פניני, ארז מרקוביץ' ואביתר מור שיחקו ולא קלעו.

לקאזאן: ג'רי מקולוך 18 ו-7 אסיסטים, וירג'יל סטאנסקו 10, מרקו טושק 9, ג'וזף פורטה 8, ויקטור קיירו 6, דושקו סבאנוביץ' 5, סרגיי צ'יקאלקין ופאבל סרגייב 4 כ"א, טאריק קירקסיי ואלכסיי זוחננקו 2 כ"א.

שמיר: "היו לנו ימים לא קלים"

דן שמיר נראה מאושר אחרי הניצחון: "הקהל שר בשביל יואב, ואנחנו אוהבים אותו וחושבים עליו. שיחקנו טוב מאוד, היינו מאוד אנרגטיים. היו לנו ימים לא קלים, ונורא רצינו לבוא לפה ולהשאיר הכל על הפרקט".

ג'יימי ארנולד, שהצטיין עם 28 נקודות, סיכם את המשחק במילה אחת: "אינטנסיביות". אחר כך פירט: "הקהל היה מאחורינו. היתה לנו את הגישה הנכונה הערב וראו את זה. המשחק נגד מכבי היה חשוב לנו אבל הוא היה רק משחק אחד. אנחנו מנסים להשתפר כל יום, ואנחנו עושים עבודה טובה".

דרור חג'ג': "הקהל נותן פה הצגות וחווייה להיות חלק מזה. עשינו עצירות טובות בהגנה ובגלל זה ניצחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully