וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל: "אני מקווה שנחזור להבקיע"

אורי שלו

20.11.2007 / 15:57

קשר בית"ר ירושלים מצפה שקבוצתו תסיים בצורת של שני משחקים ללא שער זכות. אופטימיות לגבי שיתופו של גרשון מול מכבי נתניה

15 שחקנים השתתפו באימון בית"ר ירושלים היום (שלישי), לאחר ששחקני הנבחרת הצעירה שבו לסגל והתאמנו יחד עם שמעון גרשון ודוד אמסלם שהשתתפו בו. גרשון, הסובל מכאבי גב, השתתף באימון הקבוצתי אך לא ביצע את כל תרגילי הכושר. הבלם עדיין בספק למשחק מול מכבי נתניה ב"קופסא", אך בצוות המקצועי אופטימיים לגבי שיתופו. מי שישוב בוודאות לסגל הוא טוטו תמוז שערך אימון מלא ואף נשאר להשלמות עם מאמן הכושר, דרור שמשון.

כחלק מהניסיון לכפות על היעדר השחקנים באימונים האחרונים, תקיים האלופה מחר משחק אימון (11.00) מסקרן נגד קבוצת הנוער של המועדון, שזכתה בדאבל בעונה שעברה. עידן טל התייחס למשחק הצפוי ואמר: "אני לוקח את המשחק הזה ברצינות כמו כל משחק, חשוב לנו להיראות טוב ולנצח, יש נוער מצוין לבית"ר ירושלים ויהיה משחק טוב".

טל התייחס גם להכנות לקראת מכבי נתניה ואמר: "אנחנו אומנם מעט שחקנים, אבל עושים אימונים טובים ונהדרים, אנחנו עובדים קשה מאוד. אנחנו מודעים לכך שיש משחק חוץ קשה, לא נראינו טוב בזמן האחרון, אבל לא הפסדנו משחקים. אנחנו רוצים לבוא ולהראות שאנחנו מסוגלים ליותר ולשלוט במשחק הקרוב, אני גם מקווה שנחזור להבקיע, מה שלא קרה הרבה לאחרונה".

בית"ר תצא למחנה אימונים באילת בסוף השנה האזרחית. בקבוצה ייערכו לאפשרות ששחקן או יותר יעזבו את המועדון ויקיימו מחנה אימונים כדי לחזור מגובשים מפגרת החורף. הפרטים עוד לא נסגרו סופית אבל ככל הנראה המחנה יתקיים ב-25-31 לדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully