וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל המנהיגות של איזיאה תומאס

20.11.2007 / 15:44

המאמן של ניו יורק העיף את כל הקבוצה מהאימון בניסיון לעורר את השחקנים. באורלנדו מבטיחים להתחשב בבריאות של ואן גאנדי

התסכול של איזיאה תומאס מהמצב המביך של הניו יורק ניקס מתחיל לתת את אותותיו. אמש (שני), העיף המאמן את כל הקבוצה מהאימון בטענה שאינו מרוצה מהרגלי העבודה שלהם. צעדו החריג של תומאס בא לאחר רצף של שישה הפסדים וספוקלציות לגבי שינוי קרוב בעמדת המאמן.

על פי מקור המקורב לקבוצה, תומאס כעס על כך שהשחקנים לא באו ממוקדים לאימון. לבסוף, הוחזרו השחקנים אך האווירה בסיום הייתה עגומה. "מה שהולך פה זה קרקס וזה נהיה יותר ויותר גרוע", אמר אותו המקור בהתייחסו למצב בקבוצה. הניקס יחזרו הערב לגארדן למשחק מול גולדן סטייט, ומחר יצאו למשחק חוץ בדטרויט.

באורלנדו מבטיחים להתחשב בבריאות של ואן גאנדי

באורלנדו מג'יק, לעומת זאת, העניינים הרבה יותר רגועים ומחוייכים לאחר ניצחון חמישי ברציפות, הפעם על ניו אורלינס, 88:95. כמו במשחק הקודם מול בוסטון, גם הפעם היו קרובים המג'יק לאבד יתרון מבטיח של 20 נקודות, אבל רשארד לואיס מבטיח שהם "לא מנסים להרוג את המאמן".

בדבריו התייחס הפורוורד לאימרה השנונה של מאמנו, סטן ואן גאנדי, לאחר הניצחון על בוסטון, לפיה סיכוייו להגיע לגיל 50 יגדלו אם שחקניו יועילו להימנע מאיבוד יתרונות גדולים במהלך משחקים. "אנחנו מתחילים מוקדם מדי להיכנס לשאננות בהגנה וזה מה שמכעיס את המאמן", הסביר לואיס, " נצטרך ללמוד כיצד לקבור קבוצות".

חברו של לואיס לקבוצה, דווייט הווארד, נבחר לשחקן השבוע במזרח. אלן אייברסון זכה בתואר הזהה עבור שחקני החוף המערבי.

המלך של יוטה

ביוטה ג'אז מחמיאים לרכז דרון וויליאמס, לאחר שצלף 20 נקודות במשחק ההתאוששות מול ניו ג'רזי, 75:102. "וויליאמס הוא ללא ספק האיש שמריץ אותו קדימה", אמר הגארד רוני ברואר, שתרם את חלקו עם 14 נקודות. "הוא מסדר עבורי ליי אפים והטבעות כשאני בריצה ועושה לי את החיים קלים".

וויליאמס עצמו, שבנוסף לנקודות סיפק שישה אסיסטים, אמר: "זו הרגשה נהדרת לחזור הביתה ולקבל תמיכה מהקהל". הכוכב ציין גם את היעילות של הקבוצה בהתקפות מעבר כמפתח להצלחה.

מנגד, בניו ג'רזי נטס סופרים כבר הפסד שישי רצוף והחיים בלי וינס קרטר, הכוכב הפצוע, ממשיכים להיראות עגומים במיוחד. "זו היתה תצוגה בלתי מתקבלת על הדעת ואני לוקח עליה אחריות מלאה", הגיב המאמן לורנס פרנק על התבוסה ביוטה. "לא היתה לנו שום אנרגיה בהגנה אבל צריך לתת גם קרדיט לג'אז. זו הקבוצה עם השיטה הטובה בליגה והם פשוט חיסלו אותנו הלילה", הוסיף בהכנעה.

צ'נדלר פצוע, סטודמאייר כואב, מקגריידי חוזר

אם לא די בהיעדרות של כוכבה כריס פול, ניו אורלינס איבדה גם את הסנטר טייסון צ'נדלר, שנפצע במשחק ההפסד לאורלנדו. צ'נדלר נחבט בריצפה והתפתל מכאבים בטרם חזר צולע לחדר ההלבשה. דובר הקבוצה סקוט הול סיפר שהאבחון הרפואי כרגע הוא של מתיחה בברך. עדיין לא ברור לכמה זמן ייעדר השחקן

בעיות מפרקים גם בפיניקס. אמארה סטודמאייר חש שוב בכאבים בברך הבעייתית שלו ובילה את חלקו האחרון של האימון אמש בטיפול פיזיותרפי. כמו במקרה של ראג'ה בל, סטודמאייר אמור להיות כשיר הלילה למשחק מול סקרמנטו, אבל נראה שבכל מקרה עדיין לא החלים באופן מלא מהפציעה הטורדנית.

ועוד בענייני פציעות: טרייסי מקגריידי, כוכבה של יוסטון רוקטס, שהחמיץ את המשחק בשבת מול הסאנס, יחזור מחר לפעילות. מקגריידי, שנפצע בשבוע שעבר מול הלייקרס לאחר שהתנגש בלוק וולטון, ינסה להוביל את יוסטון לניצחון במשחק הבית מול דאלאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully