וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליש אחד כבר שייך לפדרר

20.11.2007 / 14:35

הקרב בין השוויצרי לפיט סמפראס האגדי, במשחק הראשון מבין שלושה, הסתיים עם ניצחון של פדרר. האמריקאי: "פדרר הטוב בעולם"

אז מי הטניסאי הגדול ביותר בכל הזמנים? רוז'ה פדרר או פיט סמפראס? על פי משחק הראווה שנערך ביניהם היום, הראשון מבין שלושה, נראה שהתחרות תהיה בהחלט קשה. האלוף הנוכחי התקשה אך ניצח 4:6, 3:6 ועלה ל-0:1 בהתמודדויות ביניהם. בין השניים נערכה רק התמודדות רשמית אחת, כאשר סמפראס, היום בן 36, הפסיד לפדרר בשמינית הגמר בווימבלדון ב-2001, שנה אחת לפני שפרש.

האמריקני זכה לעידוד רב מהקהל בסיאול כשפתח עם שני אסים במשחקון ההגשה הראשון שלו. זה לא הפריע לפדרר שהתאושש והוביל 3:5, אך היה קרוב לשמוט את היתרון. שתי נקודות מוצלחות בסיום המערכה סגרו את הסיפור. המערכה השנייה נפתחה עם ניצחון בארבעה מתוך חמשת המשחקונים הראשונים של פדרר, סמפראס הראה סימני חיים עם ניצחון במשחקון השישי, אך זה לא הספיק מול הפנומן השוויצרי.

"פיט היה אחד מהמודלים לחיקוי שלי, וזה היה נפלא לשחק איתו. זה לא היה קל עבורי, ובטח לא עבורו שכן הוא פרש לפני חמש שנים", אמר פדרר בסיום המשחק. "זה היה משחק מעט מוזר עבורי. אני מרוצה מההופעה שלי, אבל אני עדיין חושב שפיט משחק עדיין טוב".

סמפראס מצידו אמר: "אני מרגיש טוב. הפכתי את המשחק הזה לתחרותי, וזו הייתה המטרה שלי. ברור שרוז'ה הוא השחקן הטוב ביותר בעולם. אני מודה לו על כך שהוא הזמין אותי. אני מרגיש מעט מאוכזב, אבל גרמתי לרוז'ה להזיע מעט הלילה. אני עדיין יכול להגיש טוב, אבל הבעיה שלי היא התנועה. לא הייתי מספיק טוב ליד הרשת ופספסתי מספר כדורים קלים, אבל אני משוכנע שאשחק טוב במשחק הבא".

ההתמודדות הבאה בין שני הכוכבים הגדולים של הטניס תהיה ביום חמישי, כאשר ביום שבת יתקיים המשחק האחרון שיכריע מיהו הטניסאי הטוב בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully