וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראוצ'י מבטיח שיהיה בסדר

20.11.2007 / 10:50

חלוץ אנגליה בטוח שנבחרתו תעבור את קרואטיה ואומר: "ביורו נהיה טובים יותר". מקלארן מתלבט אם להעלות את בקהאם בהרכב

וידאו: רויטרס. עריכה ותרגום: רביד גולדשטיין

"מצאנו את הדרך שלנו"

בנבחרת אנגליה ממשיכים בהכנות אחרונות לקראת המשחק המכריע מחר (רביעי) נגד קרואטיה, ללא מספר שחקנים מרכזיים. מייקל אואן, וויין רוני, ריו פרדיננד, ג'ון טרי, אמיל הסקי, כולם ייחסרו. מצד שני, המאמן סטיב מקלארן ירוויח את אוואן הארגריבס, שחוזר לסגל אחרי שהחמיץ את משחק הידידות מול אוסטריה (0:1), בשל פציעה קלה.

מקלארן מתעתד לפתוח במערך 1-5-4 עם פיטר קראוץ', כובש שער הניצחון במשחק הידידות בוינה, לבד בחוד. מקלארן מתלבט עדיין לגבי שיתופו בהרכב של דיוויד בקהאם, שהצטרף לנבחרת לקראת הישורת האחרונה, אבל לחלוץ גבה הקומה של ליברפול אין שום התלבטויות בנושא. הוא מצפה בכיליון עיינים לשיתוף פעולה אפשרי עם קשרה של לוס אנג'לס גלאקסי. "הוא שחקן מעולה", אומר החלוץ, "אם יש לך מישהו ברמה הזו לצידך, כל מה שעליך לעשות זה להיכנס לרחבה ולהמתין למסירה מדויקת. הוא עדיין אחד המוסרים הטובים בעולם, ובשביל אחד כמוני שחי מממסירות רוחב, הנוכחות שלו על המגרש מועילה מאוד".

גם המנג'ר של ארסנל, ארסן ונגר, מצטרף לתמיכה בבקהאם. "צריך שחקנים מנוסים שיודעים מה זה אומר לא לעשות טעות ברגע האמת", אמר המאמן הצרפתי המצליח. ונגר גם העריך שמקלארן ייתן לשוער פול רובינסון את אפודת ההרכב. "נראה לי שהוא יילך עם הרעיון של המשכיות בעמדה הזו. בסה"כ רובינסון ראוי לתמיכה בגלל שנתן כמה הופעות טובות עבור הנבחרת". "בכלל", סיכם ונגר, "זה מסוג המשחקים שכמנג'ר אתה נוטה ללכת יותר על בטוח, לכן מקלארן יעלה עם למפארד, ג'רארד ובקהאם".

באיזה הרכב שלא תעלה, נראה שהנבחרת האנגלית לוקחת במלוא הרצינות את האיום הקרואטי למרות הנסיבות הנוחות. " זו קבוצה טכנית מצוינת", אמר ג'ו קול, "מסוכנת מאוד כשהיא עולה למתקפה". קול קרא למאמן שלו ללכת על ניצחון ולהוביל משחק התקפי בקצב מהיר, כפי שהיטיבה אנגליה לעשות במשחקי הבית האחרונים שלה בקמפיין שבכולם ניצחה 0:3. "מצאנו את הדרך שלנו בעשרת המשחקים האחרונים, מלבד אותן עשר דקות אחרונות ברוסיה. אנחנו צריכים להמשיך בה גם מול קרואטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully