וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה רוצה גם אולימפיאדה

20.11.2007 / 10:16

כאילו לא די באליפות אפריקה, החלוץ של צ'לסי מתכנן היעדרות ארוכה נוספת, בתחילת העונה הבאה. קול יממן לבן חיים חופשה, כמובטח

היחסים הטעונים בין דידייה דרוגבה וצ'לסי, קיבלו אמש תפנית דרמטית נוספת כאשר החלוץ המצוין הודיע למועדון שלו על כוונתו לשחק בקיץ 2008 באולימפיאדת בייג'ינג עבור חוף השנהב. הנבחרת האפריקאית צלחה השבוע את המוקדמות לאחר שגברה על זמביה 1:4 ודרוגבה רוצה לנצל גם את הבמה הזאת בשביל להפגין את כישוריו. עדיין לא נתקבלה תגובה רשמית מהקבוצה עצמה, אך נראה שאברמוביץ' וגרנט יתקשו לקבל בהבנה היעדרות ממושכת נוספת של דרוגבה, שישחק לאורך חודש ינואר באליפות אפריקה לאומות ויחמיץ את שלב שמינית הגמר בליגת האלופות.

אם אכן יצטרף למסע האולימפי, יחמיץ החלוץ בן ה-29 גם את פתיחת משחקי הליגה האנגלית בעונה הבאה. בדיילי מירור מנבאים הבוקר שהחלטתו של דרוגבה תביא לסיום דרכו בקבוצה הלונדונית, למרות תרומתו האדירה והעובדה שהוא נמצא לאחרונה בכושר נפלא. עם זאת, לאור העליות והירידות שנרשמו ביחסים בין הצדדים מאז בואו של גרנט בספטמבר, מוקדם עדיין להעריך מה ילד יום.

הכרטיסים כבר בדרך

לפני משחקה המכריע של נבחרת ישראל מול רוסיה ביום שבת האחרון, הבטיח בבדיחות הדעת ג'ו קול, שחקן נבחרת אנגליה שהיתה זקוקה נואשות לעזרתה של ישראל כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל ליורו 2008, לחברו לצ'לסי, טל בן חיים, כי יממן לו ולאשתו חופשה חלומית במידה ויעזור לנבחרת לנצח את רוסיה.
אחרי שישראל עשתה לאנגלים את העבודה עם ניצחון 1:2 על נבחרתו של חוס הידינק, הבטיח קול לעמוד במילתו, אבל הפתיע בבחירת יעד החופשה.

"אני אביא לו כמה עלונים לסופי שבוע בחופי קלאקטון...", גיחך קול. קלאקטון היא עיירה על חופה המזרחי של אנגליה, הידועה כיעד תיירותי מועדף לקשישי הממלכה. "ויותר ברצינות", הוא הוסיף. "אני אדם שעומד במילתו, אז אני אדאג לתגמל אותו. הסיפור החל כבדיחה, והוא בטח יגיד שאני לא חייב לעשות את זה, אבל אני אשלח אותו ואת אשתו לאיזה מקום נחמד".

* סוגייה בלתי פתורה עומדת על הפרק, כאשר מנצ'סטר יונייטד עשוייה למנוע מנבחרת סרביה לשתף את המגן, נמניה וידיץ', בסוף השבוע. בדרך כלל לנבחרות יש עדיפות על פני הקבוצות בהתמודדויות רשמיות, אך הנסיבות סביב משחקה של סרביה מול קזחסטאן במוקדמות היורו הן אינן רגילות.

למרות שוידיץ' אמור היה להחמיץ את המשחק מול בולטון ביום שבת כדי לייצג את מדינתו באותו יום, במידה והיונייטד תרצה להשאיר אותו, היא תוכל לעשות זאת. כזכור, המשחק של סרביה מול קזחסטאן נדחה בגלל השלג הכבד שירד בבלגרד. תחילה תוכנן המשחק להיערך בשבת הקרובה, אך היות והתאריך הזה אינו משוריין לטובת משחקים בינלאומיים, רשאית הקבוצה האנגלית להשאיר את וידיץ' אצלה.

אגב, כדי להעפיל ליורו סרביה תצטרך לנצח בשני המשחקים שנותרו לה לסיום הקמפיין, ובמקביל לקוות שפורטוגל תמעד במשחקה האחרון מול פינלנד בבית.

מרטין יול סירב להצעת בירמינגהאם

מאמנה לשעבר של טוטנהאם, מרטין יול, דחה הצעה לאמן את בירמינגהאם אחרי ששמו עלה כמועמד להחליף את סטיב ברוס שעבר לאמן את וויגאן.

"שוחחנו עם מרטין יול במהלך סוף השבוע", אמר הבעלים של הקבוצה, דיוויד סוליבאן. "מרטין הודה לנו על ההתעניינות, אך אמר שזה עוד מוקדם לשוב לכדורגל זמן קצר לאחר שעזב את טוטנהאם".

בירמינגהאם ממשיכה לחפש מאמן חדש לאחר שברוס, מגנה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד, ששימש כמאמן הקבוצה שש שנים, הסכים לעבור לוויגאן בכדי לנסות להצילה העונה.

קשרה של טוטנהאם, חוסאם גאלי, שב למצרים בכדי להתאמן עם קבוצתו הקודמת, אל אהלי. במהלך חודש אוגוסט נפל ניסיון העברתו לבירמינגהאם תמורת שלושה מיליון ליש"ט, והשחקן לא שיחק בשורות התרנגולים עוד העונה.

"איפשרנו לחוסאם להתאמן עם קבוצתו לשעבר אל אהלי במצרים כחלק מההכנות לקמפיין הגביע הערבי כמו גם למשחקי נבחרתו בגביע אפריקה בחודש ינואר", כך הודיע דמיאן קומולי, המנהל הספורטיבי של טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully