וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימני חיים מדנבר

20.11.2007 / 8:01

הברונקוס לא סתם ניצחו את טנסי, הם אפילו היו טובים ב-20:34 במאנדיי נייט. קיוואנוקה סיים, כנראה, את העונה, ויק נכנס ביוזמתו לכלא

דנבר (5:5) - טנסי (4:6) 20:34

למרות עונה לא קלה בכלל, לפחות בשלב הזה הברונקוס עדיין חזק במשחק. ה-AFC מערב הוא בית חלש ביותר, ועם ההפסדים של קנזס סיטי וסן דייגו, דנבר חזרה למאזן שווה לזה של הצ'ארג'רס בבית, תוך שהיא מגלה יכולת משופרת בהרבה מזו שאפיינה אותה בשבועות האחרונים. ג'יי קאטלר היה יעיל עם 16 מ-21 ל-200 יארד ושני טאצ'דאונים, והרץ המחליף אנדרה הול תפס פיקור עם פציעתו של מחליף אחר, סלווין יאנג, כדי לרשום 89 יארד וטאץ' משלו. טנסי? וינס יאנג דווקא עבר הפעם את ה-300 יארד (26 מ-41 ל-305), אבל סיים עם שני איבודים. הוא גם הגיח ל-74 יארד וטאצ'דאון.

דו"ח פציעות מהליגה:

כפי שהעריך מאמן פילדלפיה, אנדי ריד, פציעת הקרסול של דונובן מקנאב לא חמורה, והקוורטרבק מוגדר כ"יום ליום". עם זאת, עדיין לא ברור אם הוא ישחק מול ניו אינגלנד ביום ראשון הקרוב. בבדיקת MRI לא נראה נזק לקרסול או לבוהן היד, שגם בה נפצע השחקן.

ג'ים רינגו, הסנטר ששיחק בגרין ביי פאקרס ובפילדלפיה 15 שנים ונבחר להיכל התהילה, הלך לעולמו בגיל 76. רינגו נבחר בדראפט של 1953 ושיחק בפאקרס עד 1968. ב-1981 נכנס להיכל.

פגיעה לא קטנה למשחק ההגנה של ניו יורק ג'איינטס, שייתכן שיצטרכו להסתדר בלי הליינבקר מתיאס קיוואנוקה. השחקן שבר את רגלו השמאלית במהלך משחק הניצחון בדטרויט, יעבור ניתוח ולא צפוי עוד לראות מגרש. מי שכנראה לא ישחק נגד הג'איינטס הוא אדריאן פיטרסון, ששוב ייעדר מהרכב מינסוטה ביום ראשון.

רוצח הכלבים מייקל ויק הסגיר את עצמו לכוחות המשטרה, וירצה זמן בכלא עד לתחילת משפטו ב-10 בדצמבר. ויק, שיודע שייכנס לקלבוש אחרי המשפט, מעדיף להתחיל בריצוי התקופה כבר כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully