וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ויובה מתעניינות בריקלמה

20.11.2007 / 11:00

שתי הקבוצות מגששות אחר צירוף אפשרי של הקשר בחלון ההעברות. האלופה האיטלקית מעוניינת גם במקסי רודריגז מאתלטיקו

ינואר מתקרב, ובסרייה A הקבוצות כבר מגששות אחר חיזוק השורות עם פתיחת חלון ההעברות. מי שמעניין את יובנטוס ואינטר הוא חואן רומן ריקלמה, קשרה של ויאריאל הספרדית. למרות יחסיו המתוחים עם מאמנו מנואל פלגריני, הארגנטינאי נשאר בשורות "הצוללת הצהובה", אבל ככל הנראה לא לעוד הרבה זמן.

לפי דיווחים בתקשורת הספרדית והאיטלקית, אחרי שכמעט הצטרף לאתלטיקו מדריד בקיץ, ריקלמה עשוי לעזוב בחורף את ספרד ולעבור לארץ המגף. וולטר סמואל, חברו לנבחרת ארגנטינה ושחקנה של אינטר, אמר כבר כי הגיב לדיווחים: "אומרים שריקלמה איטי וזה גורם לי לצחוק, הכדור נע בעזרתו במהירות, הוא קשר התקפי אדיר. מדובר בשחקן אמין, אני אשמח מאוד אם יצטרף לאינטר". מלבד יובנטוס, גם ריאל מדריד הביעה עניין בשחקן.

גם היכולת המצוינת של מקסי רודריגז לא נעלמת מעיניה של אלופת איטליה, אינטר, שמנסה לצרף את הקשר. מי שמנסה לטרפד את המהלך היא קבוצתו, אתלטיקו מדריד, שמנסה לקשור אותו לחוזה ארוך טווח בקבוצה הספרדית. הקשר הארגנטינאי נמצא תחת חוזה עד 2010, אך סעיף השחרור שלו עומד על 24 מיליון יורו, סכום שלא נשמע רחוק מהמציאות כרגע.

כתוצאה מכך החלה אתלטיקו מדריד לשאת ולתת עם סוכניו של רודריגז כדי לדון בסעיף השחרור שלו וכמובן במשכורת משופרת. רודריגז קיבל את סרט הקפטן בקבוצה בעקבות העזיבה של פרננדו טורס בקיץ לליברפול. בנוסף, רודריגז קיבל גם את התפקיד הלא רשמי להכניס את קון אגוארו לעניינים, כאשר ביחד הם אמורים היו להוביל את הקבוצה. כעת צריך להמתין ולראות אילו התפתחויות יגיעו מכיוונה של אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully