וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו מתכננת חיזוק מאסיבי

אייל בן יעקב

19.11.2007 / 19:12

בקבוצה מתחתית הליגה הלאומית מתכננים להחתים מספר שחקנים עם פתיחת חלון ההעברות, ביניהם אלירן אסאו, לירון וילנר ותומר תייר

לאור מיקומם האחרון בטבלה, הבינו בהנהלת הפועל עכו שללא חיזוק, פניה לליגה השלישית. מאחר שבשונה משכנותיה לתחתית הליגה הלאומית לעכו יש תקציב לא מבוטל, רכש מאסיבי צפוי להגיע לקבוצה במועד ההעברות הקרוב.

בין השמות שמועמדים נמצאים גם שחקני התקפה וגם הגנה.
את החוד העכואי השחון אמור לשפר אלירן אסאו, מלך שערי הליגה הארצית בעונה שעברה במדי הפועל רמת גן, שאמור לסגור בקבוצה בימים הקרובים. בנוסף אליו נראה כי חלוצה של סכנין, לירון וילנר, שלא כל כך משתלב בהרכב של אלישע לוי, יבחר לרדת ליגה כדי לעזור לעכו לא לרדת.

תומר תייר, אולי שחקן העונה של הליגה הלאומית בשנה שעברה, והמיובש הגדול של ליגת העל השנה, יצפין מאשדוד לעכו גם הוא, במידה ולא יגיעו לו הצעות מליגת העל. עוד שם גדול שאמור להגיע הוא קובי חסן הקשר-חלוץ של הפועל ר"ג שהסתכסך העונה עם ההנהלה האורדונית ולא נראה כי הוא מעוניין להמשיך ולשחק בשבילה. בעכו, בה שיחק חסן בעבר, ישמחו לקלוט אותו.
גם בחלק ההגנתי צפוי חיזוק כשעל הפרק מועמדים גבע ברקאי ויאיר אזולאי.

אז בעכו ממתינים לראות מה תעשה הקבוצה במחזורים שנותרו עד ינואר, אבל בכל מקרה לאוהדים צפוי להיות חורף אופטימי במיוחד, והם יכולים כבר לפנטז על הישרדות השנה וגלקטיקוס צפוניים בשנה הבאה. אבל רגע, זה לא מה שהם חשבו גם בתחילת העונה הזו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully