וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א מתגעגעים לטועמה ובלילי

רגב גולדמן

19.11.2007 / 20:18

הליגיונרים ביקרו בוולפסון ושחקן בקבוצה התגעגע: "אם הם היו איתנו עכשיו, הקבוצה הייתה נראת אחרת". אנסומבו חזר להתאמן

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד מכבי חיפה, והיום (שני) ערכה הקבוצה שני אימונים. מחר יזכו השחקנים ליום חופשי. מאמן האדומים, גיא לוזון, מודע לחשיבות המשחק בקריית אליעזר, אך למרות זאת, רק ביום חמישי הוא יוכל סוף סוף לכנס את כל שחקני הסגל של הקבוצה, לראשונה מזה שבועיים.

בכל הקשור למצבת הפצועים של הקבוצה, הבשורה הטובה היא חזרתו של מזואה אנסומבו לאימונים מלאים. באימון אתמול נפצע הקשר בגבו ונטש את האימוןף אך היום התצייב אנסומבו לאחר שהצוות הרפואי בדק אותו, ומצא אותו כשיר.

יגאל אנטבי ודני בונדר, שלא התאמנו אתמול, החלו היום באימוני ריצה קלים. גם שי אבוטבול לא שותף באימון הקבוצה וערך אימון קל בצידי במגרש. בקבוצה מעריכים כי כל השלושה יהיו כשירים למשחק נגד מכבי חיפה. מצבו של ראובן עובד, שחולה כבר כמה ימים, עדיין לא מאפשר לו לחזור לאימונים סדירים. בהפועל מקווים שיחזור להתאמן מחר או ביום רביעי לכל המאוחר.

מהסגל היום נעדרו גם שחקני הנבחרת הצעירה, ביברס נאתכו, עידן סרור ורמי דואני, שיצטרפו רק לקראת סוף השבוע. שחקני העבר של הפועל תל אביב, סלים טועמה ופיני בלילי, ביקרו בוולפסון היום, ואף נטלו חלק פעיל במשחקונים. שחקן בקבוצה אמר: "חבל שפיני לא פה כדי לעזור לנו. אם הוא וטועמה היו איתנו עכשיו הקבוצה הייתה נראת אחרת. ביחד איתם היינו כובשים הרבה יותר מחמישה שערים ליגה בתשעה מחזורים". הקבוצה תחזור לאימונים סדירים ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully